c_300_250_16777215_10_images_shoora1.jpg

ترکمن سسی: بر اساس شنیده های ما سه عضو مستعفی شورای شهر سیمین شهر در شهرستان گمیشان که در روزهای گذشته در اعتراض به برخی از جاشیه های جلسه استیضاح شهردار این شهر از عضویت در شورای شهر استعفا داده بودندامروز استعفای خود را پس گرفتند.

بنظر می رسد با این اقدام بن بست ایجاد شده در شورای شهر سیمین شهر شکسته شده باشد .این تصمیم با عنایت به مصالح و منافع مردم این شهر بهترین اقدام ممکن است و همه باید یاد بگیرند که به مر قانون تمکین کنند .حتی در مواردی که اتفاق افتاده بر اساس منافع و علایق ما رخ نداده باشد .

 

دیدگاه‌ها  

+5 #1 گزل 1394-12-26 10:33
سه نفر استعفا داده بودن که یک نفر امضا را پس گرفتن,البته با پادرمیانی مسولین و علما پس گرفته ,شاید هم مشکل ایشان حل شده باشد,ایا مشکل سیمین شهر حل خواهد شد؟
نقل قول کردن
+3 #2 سیمین شهری 1394-12-26 21:14
منافع و مصالح مردم یا منافع افراد خاص!!!!!!!
چرا کسی نمی پرسد که چرا استیضاح شد ؟؟/
و چرا پس گرفته شد؟؟؟/
نقل قول کردن
0 #3 عبدالکریم 1394-12-27 16:55
به نقل از سیمین شهری:
منافع و مصالح مردم یا منافع افراد خاص!!!!!!!
چرا کسی نمی پرسد که چرا استیضاح شد ؟؟/
و چرا پس گرفته شد؟؟؟/

آقا ؛لطفاً دیگه این بحث ها را تمام کنید و دعا کنید تا هر چه زودتر این دوره شوراها به پایان برسه و امیدوارم کسانی که سنگ این افرادی مثل منصور کر را سینه می زدند در پیش وجدان خود شرمنده نباشند .
خسته شدیم از این بچه بازی ها، هیچکس به فکر رسیدگی به مشکلات شهر نیست.
نقل قول کردن
-1 #4 یک همشهری 1395-01-05 16:24
از زحمات شهردار محترم سیمین شهر و شورای شهر بسیار متشکریم( از جمله تکمیل ساختمان شهرداری و سامان دادن به ورودی شهر از سمت آرخ و آق قلا و...)چه بسا اگر بودجه شهرداری محدود نبود خدمات و عمران بیشتری صورت می گرفت. البته اختلاف نظر در هر جا طبیعی می باشد. برای پدر خانواده راضی نگهداشتن فرزندان زیاد، دشوار است، راضی نگهداشتن چندین هزار نفر دشوارتر. هیچ شمردن شهردار و شورای شهر بی انصافی محض می باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر