c_300_250_16777215_10_images_shora.jpg

افکار عمومی کمش تپه منتظر پاسخ های شورای شهر
ترکمن سسی:مطلب زیر از طرف یکی از کاربران سایت ترکمن سسی در مورد ضرورت پاسخگویی اعضای شورای شهر کمش تپه  برای ما ارسال شده است .

چندی  پیش در سایت ترکمن سسی مطلبی درباره شورای شهر و شهرداری شهرم کمش تپه منتشر شد .در این مطلب اعلام شده بود که اعضای شورای شهر باید درباره سوالاتی که در افکار عمومی مردم این شهر بوجود آمده پاسخگو باشند .اما اعضای شورای شهر خود را به خواب خرگوشی زده اند.
ما شنیدیدم که مبلغ بودجه پیش بینی شده برای شورای شهر کمش تپه برای یکسال نه 178 میلیون که 115 میلیون بوده است .از این مبلغ هم حدود 78 میلیون برای حق جلسه پنج عضو شورا در نظر گرفته شده است .یعنی در حدود 16 میلیون برای هر نفر در سال و در حدود یک میلیون و سیصد هزار توان در ماه .
علاوه بر این هم اعضای شورا دریافتی های دیگری از محل ماموریت ها و سایر منابع دارند .
سوال مردم کمش تپه از اعضای محترم شورای شهرشان این است که به ما بگویند در جلساتی که ماهانه برای هر یک از اعضای شورا بیش از یک میلیون و سیصد هراز تومان حق جلسه داشته برای شهر چه تصمیمات مهمی گرفته شده است ؟چرا ثمره این جلسات را در شهر نمی بینیم ؟آیا همه اعضای شورای شهر در جلسات آن حضور منظم دارند ؟ما چیزهای دیگری شنیدیم.
سوال دوم ما از اعضای شورای شهر و شهردار محترم اینه که به ما بگویند برای وامی که در روزهای آخر سال 94 به مبلغ 270 میلیون تومان از موسسه آرمان برای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری گرفتند چه فکری دارند ؟ما شنیدیم این وام شش ماهه با درصد سود 25 درصد است .فکر می کنم اصل و فرع پول بعد از شش ماه به 300 میلیون برسد !!!
لطفا به مردم شهر که این پول باید از جیب آنها پرداخت شود بگویید که این پول را چگونه می خواهید تامین کنید .اینها حداقل حقوق ما در برابر شماست .لطفا پاسخگو باشید.از ترکمن سسی هم بابت انتشار با تاخیر این مطلب انتقاد دارم .

ترکمن سسی:بررسیهای ما نشان داده است که مبلغ وام شهرداری از موسسه مذکور 200 میلیون با بهره بانکی 26 درصد بوده و مدت باز پرداخت آن شش ماهه بوده است .

دیدگاه‌ها  

+12 #1 عافیه 1395-01-07 22:21
سلام

فکر میکردم اصلا ب کمش دفه بودجه ایی نمیدن در طول سالا رفت و امد ب شهرم هیچ گونه تغییری در شهر ندیدم جز رنگ کردن دیوارها این همه پول !!!!!!!!والا منم منتظر جوابم !!!!!
نقل قول کردن
+6 #2 جليل 1395-01-11 21:29
با سلام اين عزيزان شوراي شهر همه دريافتي شورا را که حق الجلسه دريافت کردند پس ساير هزينه هاي شورا اعم از بنزين آب برق وغيره چگونه پرداخت ميشه واقعا جاي بررسي داره از طرف مسئولان ذيصلاح ضمنا قرائت قرآن خوبه ولي عمل کردن به مفاهيم قرآن خيلي بهتر است و اين عزيزان نيز بايد اين کار را انجام دهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر