c_300_250_16777215_10_images_choogan.jpg

نورقلی پور:برای دوره ی یازدهم برنامه ای ندارم.
ترکمن سسی ،طاهرجانی:یحیی چوگان  کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس دهم در حوزه انتخابیه غرب استان طی برگزاری نشست هم اندیشی در محله چهار راه فارابی حمایت رسمی خود را از رامین نورقلی پور اعلام کرد.

نامبرده انتخابات مجلس را جزو افتخارات مردم دانست و گفت:نظام مقدس با برگزاری انتخابات به ما حق آزادی داده است که می توانیم از طریق آن خواسته هایمان را از نظام مطالبه نماییم.
 وی افزود:ما اکنون در مرحله حساسی قرار گرفته ایم و به هر کسی که حق رای دارد باید احترام بگذاریم.در این خصوص بنده قبلا حمایت خود را از کاندیدایی که بتواند توانمندی لازم را داشته باشد اعلام کرده بودم اما در مرحله دوم انتخابات حد نصاب وجود ندار،د بنابراین هر تک رای  سرنوشت ساز خواهد بود.
در این نشست حسین جعفری چوگان نیز با قرار گرفتن در پشت تریبون، دستیابی به کرسی مجلس را با توجه به مشکلات حوزه یک نیاز مهم دانست و ضمن اشاره به معضل بیکاری درحوزه گفت:سالهاست که متاسفانه تغییر مهمی در راستای کاهش بیکاری درمنطقه ایجاد نشده است وما در این مقطع باید بتوانیم از فرصت بدست آمده بهترین استفاده را نمائیم.
این داوطلب مجلس دهم همچون دیگر سخنرانی هایش از رامین نورقلی پور خواست اجازه ندهد که عده ای دور وی حصاربکشند.
در ادامه نشست رامین نورقلی پور،مردم را مهمترین دلیل حضورش در انتخابات خواند و گفت:نورقلی پورتنها متعلق خانواده،اقوام و دوستانش نیست بلکه متعلق به همه مردم است و درصورت راهیابی به مجلس تلاش خواهد کرد تا باعث سرافرازی حوزه شود.
وی تاکید کرد:اتحاد و همزبانی همواره مهترین مسئله حوزه ما به شمار می رود که نه تنها درجریان انتخابات بلکه در طول بعد از آن هم لازم است.بنده همه را به یک چشم نگاه می کنم و از نظر من تفاوتی بین بندرترکمن با کردکوی و یا بندرگز وجود ندارد.
نورقلی پور دربخش دیگری از سخنانش گفت:کار و برنامه های بنده در طول انتخابات این دوره همواره بر پایه حفظ احترام نسبت به دیگران بوده است اما دیده شده که برخی کاربران فضای مجازی باعث رنجش دوستان می شوند که این موضوع خارج از کنترل می باشد. لذا هرچند اطمینان دارم از ناحیه تشکیلات ما موجبات هیچگونه رنجشی فراهم نیامده و نخواهد آمد اما لازم می بینم بابت پیش آمدن این قضیه عذرخواهی نمایم.
نورقلی پور در پایان صحبت هایش برنامه های خود را مربوط دوره چهارساله مجلس دهم دانست و گفت:برنامه های بنده در صورت رسیدن به کرسی مجلس برای یک دوره است و این گونه نیست که از هم اکنون بخواهم به فکر مجلس یازدهم هم باشم.
بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد نورقلی پور برنامه سخنرانی دوشنبه شب این کاندیدا(بیست و سوم فروردین ماه)در نمایشگاهی واقع در سه راه معروف به چپاقلی خواهد بود.انتظار می رود شمار مردم در این همایش رقم بالایی را به خود اختصاص دهد.گفته می شود طی سخنرانی دوشنبه شب افراد جدیدی برای مردم سخنرانی خواهند کرد.گمانه زنی ها در این مورد از احتمال حضور جلال ایری حکایت دارند.شنیده ها حاکیست رامین نورقلی پور و جلال ایری روز جمعه جلسه ای را برگزار کرده وتوافقاتی بین این دو نفرحاصل شده است.

دیدگاه‌ها  

-1 #1 حمید 1395-01-22 20:57
دروغه. هیچ جلسه ای بین جلال ایری و نورقلی پور برگزار نشده. اینا پا پیش نمیزارن .فقط یک جلسه برای مشورت جلال ایری با طرفدار ها ش گذاشت همین و بس اونم 18 فروردین شب چهارشنبه بود.منظورم نورقلی پوری ها رو میگم. تا وقتی دور ور نو.رقلی پور یک چند نفر باشه اتحاد جلال و نورقلی درست نمیشه چون اونا نمیخوان جلال و نورقلی پور یکی بشن. عین واقعیته این.لطفا منتشر کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر