c_300_250_16777215_10_images_0021212544.png

ترکمن سسی- انتخاب شهردار بندر ترکمن به فردا موکول شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بر خلاف پیش بینی ها که از انتخاب شهردار بندر ترکمن طی امروز حکایت داشت،این مسئله به جلسه شورای شهر بندر ترکمن که فردا بیست و دوم اردیبهشت برگزار می گردد،محول شد.

 

یکی از اعضای شورای شهر بندر ترکمن در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی تاکید کرد:بنظر می رسد علیرغم برخی مخالفت ها در میان گزینه های موجود برای شهرداری بندرترکمن مهندس جلال ایری از شانس و اقبال بیشتری برخوردار است.

 

خبرنگار:طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

+5 #1 جوانان بندرترکمن 1395-02-21 22:51
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای جلال ایری تو رو خدا قبول نکن... قبول این مسئولیت ان هم امروز ( بعد از انتخابات مجلس) ، تنها چیزی که به ذهن شهروندان می رساند این است که به شما امتیاز داده شده است ،تا شما رو هم راضی کنند....آقای ایری فرد باسواد و تحصیلکرده ای هستند و نباید وارد این بازی سیاسی و آن هم امروز شوند....چرا سال اول شورا و آغاز راه سراغ مهندس جلال ایری نرفتند؟؟؟ چرا خوجه را شهردار کردند؟؟؟؟ دوستان اینها همش سیاست بازی هست و بس......... مردم بندرترکمن از این همه سیاست بازی بی مورد خسته شده اند..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر