c_300_250_16777215_10_images_shahrdari56.jpg

ترکمن سسی،طاهرجانی:با عدم حضور حالجان چوگان،کمال یارعلی و جبار ایری سه عضو شورای شهر بندرترکمن در آخرین جلسه رای گیری درباره شهردار معرفی شهردار جدید آن شهر باز هم به تعویق افتاد!

درخبرهای قبلی ازپوریامیر زنجانی(کارشناس دفتر فنی استانداری)،خدر ایری(سرپرست موقت شهرداری)،جلال ایری(کاندیدای مجلس دهم) و رحمان قاضیلر(کارمند شهرداری)بعنوان 4 گزینه  مد نظر شورای شهر یاد می شد اما در روز چهارشنبه مشخص گردید که نام مهرداد پورقاز(معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بندرترکمن) نیز به لیست گزینه ها راه پیدا کرده است.
بر اساس اخبار واصله سه عضو یاد شده مقارن ظهرچهار شنبه در اعتراض به معرفی مهرداد پورقاز ترک جلسه کرده اند.آگاهان می گویند پس ازاعلام انصراف رحمان قاضیلر و پوریا میر زنجانی از لیست گزینه ها،اکثریت اعضای شورای شهر شامل علی پورقاز،اراز گلدی رجب پور،رشید کم و زبیده سوقی به مهرداد پورقاز  رای داده اند.بنابر اظهارات رجب پور جلسه  شورا در روز چهارشنبه با ترک سه عضو آن از حالت رسمی خارج شده و بنابراین نمی توان تا برگزاری جلسات بعدی درباره انتخاب و معرفی شهردار خبرمنتشر کرد.
رجب پور همچنین گفت که معترضان در جلسه روز پنج شنبه نیز حاضر نشده و بنابراین جلسه بعدی روز شنبه(فردا) تشکیل خواهد شد.عوامل نزدیک به شورای شهر انتخاب مهرداد پورقاز را قطعی دانسته و فعلا گزینه دیگری بر سر زبان ها نمی باشد.با این حال از کیقبادی بعنوان گزینه ای یاد می شود که گفته می شود جبار ایری وی را معرفی کرده است.  آگاهان می گویند در صورت عدم حضور سه عضو معترض در نشست های آینده تبعات منفی آن شامل حالشان خواهد شد.
پیش تر صحبت از انتخاب قریب الوقوع جلال ایری نقل محافل بود، لیکن  بنظراین بار می رسد رای علی پورقاز تعیین کننده بوده است.افراد مرتبط با موضوع انتخاب شهردار جدید بندرترکمن امیدوارند با رایزنی های بعمل آمده تعداد اعضای جلسه فردا تا حد کفایت افزایش پیدا کند.طی روزهای گذشته تلفن همراه تنی چند از اعضای شورا غیر فعال بود.یک کارمند شهرداری بندرترکمن هم گفت:اگر اعضای معترض کماکان نخواهند در جلسه معرفی انتخاب شهردار حضور یابند آن گاه فرمانداری بندرترکمن و استانداری گلستان به قضیه ورود پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها  

+6 #1 شهروند بندرترکمن 1395-02-25 12:55
عجب داستانی شده این شورای شهر بندرترکمن!! مردم چه گناهی دارند که نمی تونید یک نفر مناسب رو انتخاب کنید....... به نظرم شهردار رو خود مردم در انتخابات ،انتخاب کنند بهتر است تا شورای شهر.. ... ترکیب شورای شهر بندرترکمن فوق العاده ضعیف و ناهماهنگ هست و باید در یک فرصت مناسب به تحلیل دوره چهارم پرداخت و دلایل عدم موفقیت را بررسی کرد. هر چند مردم بندر خودشان بهتر می دانند که دلیل اصلی این همه ضعف ها فقط در منفعت طلبی اعضای شوراست...
نقل قول کردن
+3 #2 دانشجو 1395-02-25 14:19
شورای شهر بندرترکمن به بن بست رسیده است ، استانداری باید ورود کند... عدم پیشرفت بندرترکمن ضعف در مدیریت است. چطور موقع انتخابات مجلس دوست داریم متحد شویم و اجماع کنیم ولی در شورای شهر یکدست هستیم و مشکلی نیست ولی چرا با بحران روبرو می شویم؟؟؟.. شکل بندرترکمن شهری فرسوده است و عدم وجود ساختمان های نوساز در این شهر بیداد می کند چرا؟ فضای سبز مناسب نداریم... ورودی کردکوی تغییراتی داشته است ولی چرا سایر نقاط شهر شکل شهر کلنگ زده را دارد؟ وجود کارخانه های تعطیل شده و زمین های بدون مالک؟؟؟ شهرداری و شورای شهر برای تحول چه کرده اند؟ چرا اعضای شورا به فکر حق حساب خودشان هستند و بس؟
نقل قول کردن
+3 #3 مختومقلی 1395-02-25 23:19
دلیل عدم حضور سه نفر از افراد شورای شهر نشان دهنده بی اعتنایی به تصمیم جمعی،انحصار طلبی، عدم رعایت حق احراز مسئولیت برای همه افراد ذیصلاح و تک بعدی بودن آنان است. بیایین دوستان و ودر جلسات شرکت کنید و رای خودتون رو بدین. این شرکت نکردن در جلسات شورای شهر در انتخابهای آینده شورای شهر برای خود شما تاثیر دشمنی خواهد داشت. بیایین با افکار جدید آشتی کنین.
نقل قول کردن
+3 #4 مختومقلی 1395-02-26 00:27
لطفاً افرادی که در جلسات شورای شهر حاضر نمی شوند حداقل دلایل عدم حضورشان را به مردم اعلام نمایند.
نقل قول کردن
+3 #5 مختومقلی 1395-02-26 06:10
عدم شرکت در جلسات شورا یک کار غیر معقول و فاقد وجاهت مردمی میباشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر