c_300_250_16777215_10_images_norrgholipoor.jpg

ترکمن سسی،طاهر جانی : نماینده مجلس دهم خبر داد: آزادی تدریجی زندانی ها از کشور ترکمنستان                 

نماینده شهرستان های غرب استان در مجلس شورای اسلامی از روند آزادی تدریجی زندانی های محبوس در کشور ترکمنستان  از دهم مرداد ماه جاری خبر داد و گفت:درگفتگوی اخیر بنده با وزیر امور خارجه و مطابق آخرین خبر دریافتی از طرف ترکمنستانی مقرر شده است از دهم مردادماه آینده روند آزاد سازی تدریجی بیش از 200 زندانی کشورمان که هم اکنون به عناوین مختلف در زندان های کشور ترکمنستان بسر می برند آغاز شود.
رامین نورقلی پور با اعلام سفر معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان در پایان ماه آینده به ایران افزود:در این حال هنوز مشخص نیست چه تعداد زندانی طی چه مدت زمانی آزاد خواهند شد و این بستگی به تداوم گفتگو با طرف ترکمنستانی دارد و من آنزمان حتما این مورد را با وی مطرح خواهم ساخت.
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد:بی تردید ما در این مسیر با مشکلات مهمی مواجه ایم اما این نوید را می دهم  که با انجام پیگیری ها وهمکاری خوب وزیر خارجه ی دولت تدبیر و امید تا حد امکان زندانی های با جرایم کمتر را هر چه زودتر به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانیم.
نورقلی پور در بخش دیگری با تکذیب متن منتشره در یکی از گروه های تلگرام مبنی بر حضور یکی دو تن از نیروهایش در گمیشان به جهت اخذ مدارک تعدادی نیروهای متقاضی کار و درخواست نامه آنها گفت:البته ایجاد زمینه های اشتغال از مهمترین برنامه های مجلس و دولت بشمار می رود اما این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و اگر قرار باشد خبری یا مطلبی به اطلاع مردم محترم برسد مطمئنا از سوی بنده و یا نیروهای رابط به شکل موثق خبر رسانی خواهد گردید.
لازم به ذکر است عمده ی زندانی های محکوم در زندان های ترکمنستان را صیادان و کامیون داران استان گلستان تشکیل می دهند و بنابر گزارش های منتشره درجراید و نشریات به لحاظ رسیدگی در شرایط نامناسبی بسر می برند.

دیدگاه‌ها  

-3 #1 هم وطن 1395-05-25 22:51
پس این طرحاشون کی اجرا میشه....هم وطنایی چون ما تا کی بیاد به این پیاما دلش خوش باشن طرحی که نزدیک دوساله امضا شده ولی تا به امروز حتی یک خبر ازگذاشتن این پست میگذره ولی هیچ.....
نقل قول کردن
0 #2 مهمان 1395-05-26 09:17
در شهرهای کوچک و دور از مرکز، نماینده‌ی مجلس، چنان نفوذ و قدرتی دارد که می‌توان بی‌اغراق، او را امپراتور حوزه‌ی انتخابیه‌اش دانست. تمام عزل و نصب‌ها از ریز تا درشت، با اطلاع و تاثیر او انجام می‌گیرد. از سرایداری مدرسه بگیر تا نگهبان دم در فلان اداره. مردم هم به تجربه، به این قدرت، ایمان آورده‌اند. فاجعه است که در دهه‌ی چهارم انقلاب، که مهمترین دستاوردش، به زیر کشیدن شاه و شاهواره_ها بوده، مردم برای «دست دادن» با نماینده/وکیل‌شان، دنبال پارتی می‌گردند!.... این مثال، واقعی است و نگارنده ساده‌دلانی را در همان منطقه دیده است که افتخارشان دست دادن با نماینده‌ی شهرشان بوده و این افتخار را چه با افتخار در بوق می‌کردند: «امروز موفق شدم با حاجی دست بدهم»!
بزرگترین بی‌عدالتی، شیوع و تثبیت این قبیل ذهنیات ارتجاعی است. و آنچه به این بی‌عدالتی اجتماعی دامن می‌زند فقدان عدالت_رسانه_ای است.
نقل قول کردن
-3 #3 مهمان 1395-05-26 09:17
...خیلی ساده‌ست؛.... اگر رسانه، کمی از نوک دماغش فاصله بگیرد و اطراف را هم ببیند، آن وقت مردم ...شهرستانی، ترسشان از نماینده‌ی خودشان! می‌ریزد و او را به چشم ارباب نگاه نمی‌کنند.
نقل قول کردن
+1 #4 مهمان 1395-06-14 01:56
با سلام البته با ید به عرض آقایان رساند که خیلی ها خودشان نماینده را بسیار بزرگ می کنند وگرنه نماینده هم کسیست مثل شما، با این تفاوت که من وجنابعالی به او رای داده ایم تا حرف های ما را بزند(البته منطقی ) بالاخره یک نفر را می خواهیم که حرف ما را بزند . البته از نماینده هم بایستی انتظار منطقی داشته باشیم خیلی ها توقعاتی دارند که نه تنها از دست نماینده بر نمی آید که حتی ... مثل اشتغال این همه بیکار در منطقه و ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر