c_300_250_16777215_10_images_68237.jpg

ترکمن سسی- شنیده ها از محافل غیررسمی حاکی از احتمال معرفی فرهاد کر از فعالان غرب استان بعنوان بخشدار مرکزی بندرترکمن تا چند روز آینده است.انتصاب کر حتی در رده های بالای مدیرتی در غرب استان از مدت ها پیش شنیده می شد.


خبر خوش برای راه روستایی چند روستای شهرستان آق قلا ، شنیده می شود مدیران راه و شهرسازی برای شروع عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت اوچ تپه به عاشوربای و جاده روستایی قوشجان اباد به وکیلی یلقی طی چند روز آینده با پیمانکار این پروژه قرارداد امضاء خواهند نمود.


اما هرچه به ایام عید قربان نزدیکتر می شویم افزایش قیمت دام بالاخص گوسفند زنده در منطقه نگرانی هایی را ایجاد کرده است و ادامه این روند مشکل احتمالی مردم در تامین دام قربانی امسال را در پی خواهد داشت. احتمال می رود افزایش قیمت دام بخشی مربوط به افزایش قیمت نهاده های کشاورزی و نیز بخشی مربوط به افزایش تورم در روزها و هفته های اخیر است.بهرحال امید می رود مسئولین ذیربط در این حوزه با تدبیر مناسب چاره ای بیندیشند تا شیرینی عید قربان به کام مردم تلخ نشود.


شنیده ها از رایزنی و پیگیری جدی مهندس هزار نبی جریبی نماینده مردم گرگرگان و آق قلا در مجلس با مدیران استانی در خصوص استقرار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آق قلا بدلیل کثرت روستاهای منطقه (بیش از 60 روستا ) و درخواست مردمی برای انجام این کار خبر می دهد.شایان گفتن است اداره بنیاد مسکن خدمات رسانی عمرانی در حوزه روستاها را بر عهده دارد.


تودیع مدیر برق آق قلا در هفته قبل بعد از مدتها اتفاق افتاده است.مردم از مدیران و کارکنان اداره برق شهرستان انتظار دارند تا ضمن رعایت حقوق شهروندی به مشکلات و درخواست های آنان پاسخ مناسب داده شود که شنیده ها از عدم تحقق این انتظارات و عدم رضایت شهروندان آق قلایی از عملکرد مدیر قبلی می باشد.مردم امیدوارند با انتصاب مدیر جدید به خصوص در فصل داغ تابستان از مشکلات قبلی آنان در امور برق شهر کاسته شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر