c_300_250_16777215_10_images_00002311156555.jpg

ترکمن سسی: در روزها و هفته های اخیر خبرهایی در رابطه با شروع موج جدید نشست های خانگی در رابطه با انتخابات در شهرهای مختلف استان منتشر شده است .

از مناطق مختلف خبرمی رسد که در روزهای گذشته کاندیداهای مختلف ضمن حضور در جمع اقشار مختلف مردم به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در رابطه با انتخابات پرداخته اند.
در این زمینه نکته ای که قابل توجه است استقبال و حضورمناسب مردم در نشست های برگزار شده است .این استقبال در نشست های برگزار شده بوسیله کاندیداهای جدید الورود بیشترمشاهده شده است.این شرایط در برخی از موارد باعث بروز اشتباه محاسباتی در بین کاندیداها شده است .
تصور برخی از کاندیداها این است که همه افرادی که در نشست های انتخاباتی حضور پیدا می کنند با قبول شخصیت و برنامه های آنها در این نشست ها حاضر شده و بر این اساس اقبال جامعه به سمت آنها مناسب می باشد .
این برداشت کاملا اشتباه و باعث به بیراهه رفتن محاسبات انتخاباتی کاندیداها خواهد شد .کاندیداها  باید به این نکته توجه داشته باشند که همه افرادی که در نشست های انتخاباتی حضور پیدا می کنند ضرورتا با قبول آن کاندید خاص در آن جلسه حاضر نمی شوند، بلکه حضور برخی از افراد دلایلی دارد که ذیلا تیتروار به آنها اشاره می گردد:
•    برخی از افراد بر اساس اصل احترام به همسایه یا دوستان خود که میزبان نشست هستند در جلسات حضور پیدا می کنند.
•    برخی از افراد کنجکاوانه وباهدف شناخت کاندیداها (بخصوص چهره های جدید) در این جلسات حاضر می گردند .
•    برخی از افراد با هدف بررسی شرایط کاندید مورد نظر و انتقال اطلاعات جلسه به ستاد انتخاباتی مد نظر خود در نشست ها حاضر می شوند.این افراد از اردوگاه نیروهای رقیب به  جلسات می روند.
•    برخی ازافراد هم به قصد همراهی دوستان خود در مراسم حضور پیدا می کنند.و....
بنابراین کاندیداهای ما باید متوجه تفاوتهای این اعلام حضور گردند .کاندیداها باید توجه داشته باشند که این برداشت درست است که بخشی از افراد حاضردر نشست ها ، با هدف حمایت از آنها در جلسات حضور دارند، اما این بخش همه جمعیت حاضر نیست و در این زمینه نباید تحت تاثیر برخی از فضا ها قرار گیرند .

دیدگاه‌ها  

0 #1 من 1394-08-21 14:49
این استدلال شما منطقی بنظر میاد ولی واقعا فکر میکنید کاندیداها و هوادارانشون به این نکته توجه و آگاهی ندارند!! با نیم نگاه به اسامی کاندیداها خواهید دید تمام کاندیداها یا هوادارانشون از اشخاص سرشناس و فعالین انتخاباتی هستد و این توهمات برخلاف افراد کم تجربه گرفتارشون نمیکنه.
در ضمن مطالب گذشته و شنیده های انتخاباتی رو مداوم پیگیر هستم و لازم میدونم این نکته رو یادآوری کنم که به عنوان یک رسانه برخلاف ادعاهاتون بهیچ عنوان بیطرف نیستید. خیلی واضح وتعمدی از برخی کاندیداها و فعالیتهاشون هیچ اخباری منتشر نمیکنید و برعکس چند کاندیدای مورد حمایت خودتون پررنگ کردین.
ترکمن سسی:کاربر گرامی لطفا صریح تر بفرمایید دوستان ما در بخش شنیده های انتخاباتی به سمت کدام کاندیدا تمایل دارند .برای ما هم این ادعای شما جالب است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر