c_300_250_16777215_10_images_00000002365565.jpg

 ترکمن سسی :هفته پنجم  والیبال کشورمان باشکست صدر نشین و اولین برد مشهدیها به کار خود پایان داد. بانک سرمایه که میزبان گوهر کویر زاهدان بود .قابل پیش بینی بود که 3 امتیاز این بازی را از تهران خارج نکند. بانک سرمایه با این برد خود را به مکان دوم جدول رساند.

سایپا تهران نتوانست از پس ثامن الحجج خراسان متحول شده بر بیاید . تیم مشهدی با افزودن یارانی از فنلاند و کاپیتان مونته نگرو پوست اندازی جدیدی را در شیوه بازی خود آغاز کرده است.در این بازی نماینده خراسان توانست تیم تهرانی را در 3 گیم متوالی شکست بدهد.
اما بازی پر حاشیه کاله در برابر پیکان چیزی جز شکست کاله آن هم با واگذاری 3 گیم در خانه خود به همراه نداشت. تماشاگران تیم کاله بنا به تصمیم کمبته انضباطی از حضور در سالن در بازی آینده این تیم محروم می باشند.
شهرداری تبریز که دو هفته است گیم پنجم را به نفع خود تمام میکند این بار در برابر  آرمان اردکان که از علی رضا بهبودی بهره می برد 3بر 2 پیروز میدان شد. با این برد شهرداری تبریز به مکان دوم رسید.
 شهرداری ارومیه صدر نشین در مصاف با متین ورامین در کمال تعجب نتیجه را 3 بر 2 واگذار کرد . در این بازی سنگین در پایان بازی با انداختن سکه از سوی یکی از تماشاگر نماها میلاد عبادی پور از ناحیه سر آسیب مختصری دید.
اما بازی جواهری در برابر آلومینیوم هرمزگان ته جدولی با حمایت تماشاگران دو آتیشه خود 2 امتیاز شیرین به سبد جواهریها واریز شد. جواهری با 9 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. اما بازیهای جواهری از هفته پنجم آغاز می شود . تا بدینجا هر سه بازی در خانه برابر ته جدولیها بوده که در خانه پیروز شده  و در دو بازی خارج از خانه که در برابر بالای جدولیها بوده باخت داده است.
در هفته ششم با آرمان اردکان در یزد و در بازی چهارشنبه برابر تیم پر قدرت کاله قرار خواهد گرفت. وفا زیتونلی یار قدرتی جواهری که قبل از بازی با تیم بندر عباس مصدوم شده بود خوشبختانه بنا به تشخیص پزشکان غیبت او به 3 الی 4 هفته خواهد کشید . البته به وفا توصیه می کنیم که نزد پزشکان قدری برود تا از شدت آسیب دیدگی خود به طور دقیق  اطلاع داشته باشد. تا به سرنوشت محمد محمد کاظم دچار نشود.
بازی جواهری با تیم بندر عباسی حاشیه های بخصوصی داشت از اعتراضهای بی مورد مربی تیم جواهری به داور ، بازیکن حریف گرفته تا روشن کردن چراغ موبایلها، آب ریختن بازیکن بندر عباسی به کنار زمین در گیم پنجم تا وقفه ای در بازی ایجاد شود .
شادیهای بازیکنان جواهری ( رسول آقچه لی، اسماعیل مسافر) بعد از دفاع یا گرفتن پوئن حالت ناخوشایندی به آدم دست می زند. اما شنیده می شود بعد از اینکه جواهریها نتوانستند چک مشتریهای خود را به بازیکنان تحمیل نمایند بازیکنان نیز به بازی بندر عباس مهلت دادند تا قسط اول آنان پرداخت شود.    

    یا حق

    شیرمحمد شیروانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر