c_300_250_16777215_10_images_79052.jpg

 

 
ترکمن سسی : محمود رحیمی - زمانیکه آمریکا وارد افغانستان شد و خاک این کشور را به اشغال خود در آورد موجب خرسندی وصف ناپذیر غرب گرایان شد.

و در جامعه شروع به تبلیغات به این ورود کردند و در بوق و کرنا کردند که آینده افغانستان بسیار روشن و درخشان خواهد بود و دیگر این کشور گرفتار هرج و مرج در گیرهای گروه های مسلح نخواهد شد.

آنان بر این نظر تاکید داشتند، پس از ورود ارتش اشغالگر آمریکا به افغانستان دیری نخواهد پایید که کشور افغانستان قابل مقایسه با ایران نباشد و بواسطه ورود آمریکا امنیت در این کشور پایدار خواهد بود.

از کشت مواد مخدر و قاچاق آن به اروپا و آمریکا جلوگیری خواهد کرد، ثبات دائمی به آن کشور باز می گردد و در کل کشوری خواهد شد که اصلا با ایران قابل مقایسه نخواهد بود.

اما ... حاصل بیست سال اشغالگری آمریکا چه بود؟ جز جنگ و خونریزی؟ جز بازگشت دوباره متحجرین؟؟!! امروز مشاهده می کنیم که آمریکا با هزینه ای بالغ بر هزار میلیارد دلار بدون هیچ دست اورد و با دادن تلفات نیروی انسانی فراوان از افغانستان خارج شد.

با این عمل دوباره تحجر و بدبختی و ویرانی و آوارگی و ... را به افغانستان مظلوم هدیه کرد!!!!

محمود رحیمی -- فعال سیاسی، اجتماعی

بیست و هفتم مرداد ماه

منبع: صریر خبر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر