c_300_250_16777215_10_images_mal3.jpg

ترکمن سسی :در چند روز گذشته انتشار دو مطلب در سایت ترکمن سسی و برخی از سایتهای محلی دیگر با حساسیت خاص برخی از کاربران خوب ما مواجه شد .

یکی از مطالب منتشر شده مربوط به آلونک نشینی یک زن و و مرد سالخورده در کنار جاده آلمان گنبد بود.بعد از انتشار این خبر و تصاویر مربوط به آن موجی از همدردی و تالم انسانهای نیک نسبت به این شرایط  به راه افتاد .
نکته جالب در رابطه با این مساله این بود که در حالی که این زن و مرد یکی بلوچ و دیگری سیستانی بودند یک فعال رسانه ای ترکمن (امان محمد خوجملی )وضعیت این بزرگواران را دیده و از طریق رسانه ها حساسیت نهادهای خیر و مسئولان ذیربط را برای کمک به آنها ایجاد کرد .خدا را شکر ثمره این تلاشها هم به جاهای خوبی رسیده و ان شالله در روزهای آینده جزئیات خبرهای مربوط به کمک های انجام شده به این زوج را منتشر خواهیم کرد .

c_300_250_16777215_10_images_aloo2.jpg
در رویداد دوم یک خبرنگار دلسوز غیر ترکمن بنام مریم شریفی در سایت ساحل گمیشان گزارشی تکان دهنده ازشرایط ناگوار یک خانواده ترکمن منتشر کرد .در این گزارش از مشکلات خانم ترکمنی گفته شده بود که سختی های خدمت به پدر و مادر و برادر و خواهر معلول و مریضش را به جان خریده و با ایثاری مثال زدنی خود را فدای زندگی آنها کرده بود .
انتشار این گزارش هم با عکس العمل مناسب برخی از کاربران سایت ما مواجه شد .در این میان کم نبودند عزیزانی که با ما تماس گرفتند و شماره حساب و تماس خانواده مذکور رابرای کمک از ما می خواستند.
این دو رویداد دو پیام زیبا داشت .پیام اول این بود که همه هم استانی های ما سوای گویش ها و اعتقادات مذهبی متفاوت مثل اعضای یک پیکر یار و غمخوار هم هستند .به قول معروف این اتفاقات مصداق عینی بنی آدم اعضای یک پیکرند بود .
پیام دوم این رویداد ها در تاثیرگذاری جریان سازیهای رسانه ای برای حل این قبیل مسائل بود .ما بارها گفتیم که رسانه ها محل بازیهای سیاسی نیستند .رسانه صدای رسای جامعه است و پرداخت به اولویت های اصلی جامعه از وظایف اصلی آن است .این اولویت ها هم انحصارا سیاسی نیستند!

دیدگاه‌ها  

0 #1 میعاد 1394-08-27 17:59
چجوری میشه بهشون کمک کرد؟برای کمک مالی
***
ترکمن سسی:لطفا برای هماهنگی کمک به خانواده یاد شده با شماره تلفن همراه سرکار خانم مریم شریفی 09389673280 تماس بگیرید.
نقل قول کردن
0 #2 فرهاد 1394-08-27 21:28
سلام بنده حاضرم که به خانواده گمیشانی کمک کنم لطفا شماره حساب اعلام کنید
***
ترکمن سسی:لطفا برای هماهنگی کمک به خانواده یاد شده با شماره تلفن همراه سرکار خانم مریم شریفی 09389673280 تماس بگیرید.
نقل قول کردن
0 #3 فرهاد 1394-08-27 21:31
سلام من برای کمک به خانواده گمیشانی حاضرم لطفا شماره حساب اعلام کنید
***
ترکمن سسی:لطفا برای هماهنگی کمک به خانواده یاد شده با شماره تلفن همراه سرکار خانم مریم شریفی 09389673280 تماس بگیرید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر