c_300_250_16777215_10_images_aghaghala.jpgترکمن سسی :رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشورمان از 27 آبان کلید می خورد.

در این سری از رقابتها سرانجام یکی از سرچشمه های والیبال ایران مان (آق قلا) با عزمی راسخ و کمک خیران منطقه تصمیم گرفتند تا تیم را روانه مسابقات بکنند. کاریست در خور شایسته .
 آق قلا که از دیر باز یکی از قطب های والیبال در هر رده سنی بوده این بار در اتحادی کم نظیر با حمایت رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر دلسوختگان با ترکیبی از جوانان پر انرژی پا به کارزار لیگ دسته یک گذاشتند.
گرچه این شهر از نبود سالن استاندارد چند سالیست رنج می کشد ولی با حمایت مردم والیبال دوست آق قلا زیر ساخت های این رشته پر طرفدار مهیا می باشد. ترکمن صحرا آق قلا نامیست که امسال در لیگ دسته یک شرکت می کند . این تیم به عنوان نماینده استان در لیگ می خواهد پنجه در پنجه حریفان به میدان برود ، لازم است که مسئولین استانی و مردم ورزشدوست استان مان در جای جای گلستان از این تیم حمایت خالصانه را داشته باشند از تماشاگران نیز می خواهیم که در شکستها و پیروزیها در کنار این تیم دوست داشتنی باشند.  

  در گروه نماینده استان گلستان در لیگ دسته یک والیبال تیمهای کاله جوان، کانون بابلسر، سازمان عمران شهرداری ساری،سفیر گیلان،حضور دارند. در اولین هفته بازیها ترکمن صحرا آق قلا استراحت دارد. اما اولین بازی این تیم در روز چهارم آذر ماه مقابل سازمان عمران شهرداری ساری به میزبانی آق قلا می باشد.

  تیم ترکمن صحرا آق قلا به مربیگری ابراهیم سن سبیلی و آق محمد سلاق و سرپرستی ، مرد کهنه کار و آچار فرانسه والیبال آق قلا یعنی عبدا.... امانزاده می باشد. در پست پاسور حاجی محمد گوگجلی ( پاسور با تجربه گنبدی) و دریافت کننده شاخص  قدرتی  محمود پورقاز، لیبرو حکیم آرخی یار سرعتی خریداری و ایگدری با 2 متر قدو یونس پنق ( این بازیکن با تغییر پست حالا کارایی بیشتری دارد) حامد امینی و فرجی هر دو بازیکن از کردستان که از آینده داران والیبال مان می باشند در تیم ترکمن صحرا آق قلا توپ خواهند زد.

    یا حق


    شیرمحمد شیروانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر