c_300_250_16777215_10_images_teror.jpeg

ترکمن سسی : یکی از مسائلی که در هر دوره انتخابات مطرح می شود ضرورت اجتناب کاندیداها از تخریب یکدیگر است .

با کمال تاسف باید به این قضیه معترف باشیم که در هفته های گذشته برخی از کاندیداها در رقابت های انتخاباتی بجای تاکید بر توانایی های خود و ارائه برنامه های طراحی شده در ستادشان برای رسیدگی به مشکلات مردم؛ در رویه ای کاملا غیر اخلاقی به تخریب دیگران می پردازند .این تخریب در پاره ای از اوقات به مسائل شخصی و خانوادگی کاندیداها هم کشیده شده و در مسیری رذیلانه آرامش خانوادگی افراد را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد.
نکته جالب در رابطه با این فضا این است که در برخی اوقات بی حرمتی و هتاکی به کاندیداها بوسیله خود کاندیداها رخ نداده و افراد پیرامون آنها در این مسیر احساس وظیفه کرده بر طبل اختلاف و تشدید دشمنی ها می کوبند .متاسفانه پیرامون غالب کاندیداها هم این گونه افراد دیده می شوند .افرادی که کارشان فقط و فقط تخریب است و توهین .
علت نگارش این سطور رویداد تلخی است که در هفته گذشته در شهر بندر ترکمن اتفاق افتاد .در روزهای گذشته در حاشیه یک مراسم مذهبی فردی از اعضای ستاد  یکی از کاندیداهای مدعی در سطح منطقه ، با ادبیاتی بسیار نامناسب و دور از شان یک فعال انتخاباتی، کاندید رقیب را مورد خطاب قرار داد .ادامه این فضا را هم خودتان می توانید تصور کنید.
به راستی چرا این گونه شده ایم ؟آیا کسب کرسی های چند ساله تا این حد ارزش دارد که ما به شخصیت افراد توهین کنیم ؟در این شرایط آیا می توانیم انتظار داشته باشیم با نزدیک شدن به روزبرگزاری انتخابات دلهای کاندیداهای ما به هم نزدیک شده و اتفاقی که همه منتظر آن هستیم درمنطقه بیافتد؟قطعا خیر .
بخش مهم قصور ناشی از این گونه رویدادها متوجه کاندیداهای شاخصی است که ادعاهای آنها گوش فلک را کر کرده است .انتظار جامعه از فعالان شاخص سیاسی و کاندیداهای محترم این است که در وهله اول به هواداران خود درس اخلاق و ادب را یاد بدهند .باید بدانیم که دوره ای که افراد با حاشیه سازی و هتاکی از میدان خارج می کردیم گذشته است .
همه فعالان ما از شرایط موجود در زمینه تعدد کاندیداهای ترکمن ناراضی هستند .در این شرایط تکرار این گونه رفتارها نه تنها جامعه رابه سمت تالیف قلوب پیش نخواهد برد ،بلکه بغض ها را تشدید کرده و فاصله ها را بیشتر خواهد کرد .فعلا به همین اشاره بسنده می کنیم و امیدواریم در آینده شاهد این گونه رفتارهای سخیف نباشیم .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر