c_300_250_16777215_10_images_bandar2.jpg

ترکمن سسی :نخستین نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی بندر ترکمن دیشب (جمعه شب) برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این نشست که همه بزرگان و افراد شاخص انتخاباتی دو شهرستان ترکمن و گمیشان حضور داشتند در فضایی بسیار مثبت و صمیمی مباحثی در رابطه با اهمیت همگرایی و اجماع کاندیداهای منطقه مطرح شد .
این نشست در محل با شگاه جاوید بندر ترکمن  و با تلاشهای مجدانه رئیس ، اعضای شورای شهر و تعدادی از فعالان و فرهیختگان بندر ترکمن برگزار شد .
سخنرانان این نشست امید بخش که هر کدام ده دقیقه وقت صحبت کردن داشتند ،آقایان شاه نظری،نفس قره جه ،ولی پور ،دکتر ایری ،جبار حاجی ایری و مهندس ایری جملگی با تاکید بر فضای نامناسب کنونی حاکم بر مناطق ترکمن نشین اصلاح روند موجود را یک ضررورت حیاتی قلمداد کردند.
شاه بیت مباحث هر یک از سخنرانان عبارت بود از :
شاه نظری:برای رسیدن به هدف باید از منیت ها و غرورهای کاذب عبور کرد و آماده ایثار گری بود .
نفس قره جه :اجماع ضرورتی حیاتی و غیر قابل بحث است و در این زمینه هیچ بدیل دیگری وجود ندارد .
ولی پور :اجماع مورد وفاق همه ماست و باید از آسیب های فضای پرهیز کنیم .اینکه در فضای مجازی بدون هیچ مدرک و دلیلی به انسانها توهین شود صحیح نیست .
دکتر ایری: تجربیات تلخ گذشه ثابت کرده است که نباید به هر قیمتی تا آخر کار به رقابت با هم مشغول باشیم دراین شرایط دیگران می آیند و موقعیت را از دست ما خارج می کنند.
جبار حاجی ایری:لازمه رسیدن به اجماع عبور از تجربیات و خاطرات تلخ گذشته است .باید طرحی نو در اندازیم.
مهندس احمد ایری :برای رسیدن به همگریی و همسویی باید از تنگ نظری پرهیز کنیم و اجازه دهیم افراد با سلایق مختلف در نشست ها حضور داشته باشند .
این نشست بعد از هفته های ناامید کننده ای که منطقه پشت سرگذاشت یک گام بزرگ امید بخش به سوی انتخابات پیش رو بود .
در این نشست هیچ یک از کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت های حوزه انتخابیه غرب استان حضور نداشتند .برگزاری این نشست با این بار و ترکیب مثبت را می توان یک رویداد امید بخش به سوی آینده ای روشن دانست .
از حاشیه های این نشست حضور دکتر محمد قلی ایری و ناز محمد ولی پور در این نشست بود .این حضور شایدنشان دهنده این باشد که علی رغم برداشت ها و شایعات پخش شده در هفته های گذشته در زمینه احتمال کاندیداتوری این دو بزرگوار،این افراد هیچ برنامه ای برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی مجلس دهم نداشته و درصددند با ایفای نقس ریش سفیدی هدایت گر جریانات عمومی منطقه به سمت و سوی مناسب باشند .البته این برداشت ما از این حضور مثبت این دو بزرگوار در این نشست است .در این زمینه یکی از بانیان جلسه خاطرنشان کرد که این دو فعال ما به عنوان نمایندگان ادوار گذشته به نشست دعوت شده بودند و این دعوت تناقضی با کاندیداتوری آنها ندارد.
در نهایت مقرر شد ادامه نشست مذکور در هفته های آینده با محوریت پیدا کردن راهکارهای عملیاتی انتخاب گزینه اصلح برای نمایندگی مردم منطقه در سایر شهرهای منطقه ادامه پیدا کند .
جلسه مذکور حدود دو ساعت به طول کشید .

c_300_250_16777215_10_images_bandar3.jpg

c_300_250_16777215_10_images_bandar4.jpgc_300_250_16777215_10_images_bandar5.jpg

دیدگاه‌ها  

+1 #1 شهروند بندرترکمن 1394-09-14 11:00
سلام. امیدوارم که جناب آقایان دکتر ایری و ولی پور از اصلح ترین و با تجربه ترین و توانمندترین و با صداقت ترین فردکاندیدا حمایت و گزینش بکنندالبته بدون جانبداری و بدون تشکیلات بازی از کسی. اگر جناب ولی پور این کار بزرگ را انجام بدهند من باورم میشه که واقعا به فکر مردم و توسعه منطقه و اشتغالزایی و رفع محرومیت در هستند.وبه فکر پول و پست و مقام و منافع تشکیلات خود نیستند.
نقل قول کردن
0 #2 یک دوست 1394-09-14 15:23
خوبه واقعا خوبه
خدا از دهنتون بشنوه
و عملی هم بشه عالی هم خواهد شد
...............
الله اعلم
نقل قول کردن
0 #3 محمد 1394-09-15 12:24
امیدوارم آقای ولی پور بدون جانبداری از شخص خاصی پا به میدان اجماع بذارند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر