c_300_250_16777215_10_images_nekoo2.JPG

ترکمن سسی : امام جمعه آق قلا با اشاره به شرایط کنونی دنیای اسلام تاکید کرد هوشیاری در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان دین اسلام مهم ترین نیاز ما مسلمانان است .

الحاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلا امروز (پنج شنبه )در مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور تاکید کرد :دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کنند و با تغییر شرایط شیوه های آنها نیز دچار تحول می شود .
آخوند میرزاعلی افزود :در برابر این توطئه ها همه ما امت واحده هستیم و باید بصورت ید واحده در برابر دشمنان ایستادگی کنیم .
وی گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر نقشه های دشمنان اسلام است و مسلمانان در برابر این نقشه ها بیاید به مثابه قطره های باران باشند که در نهایت جمع شده و دریای خروشان می شوند.
امام جمعه آق قلا مباحث خود در این مراسم را با شعری از مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن به پایان برد و خاطرنشان کرد: مختومقلی می گوید هر ملتی که گرفتار تفرقه و چند دستگی شود امنیت و برکت آن سرزمین از بین خواهد رفت .
 مراسم نکوداشت700 شهید اهل سنت استانهای شمالی کشور امروز با حضورحجه الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید کشور ، مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر