c_300_250_16777215_10_images_nezarat.jpg

ترکمن سسی:از روز شنبه با اعلام اولیه آمار تایید صلاحیت ها از طرف هیات های نظارت بر انتخابات فضای خاصی بر حوزه های مختلف انتخابیه حاکم شده است .

در این زمینه بخش اعظم مباحث فعالان و اقشار مختلف جامعه حول محور افراد تایید شده و و ترکیب جدید آراء در متمرکز شده است .بر اساس گزارشهای موثق ، غالب کاندیداهایی که تایید صلاحیت نشده اند و یا رد صلاحیت شده اند دیروز (دوشنبه ) اعتراض خود را تقدیم کرده اند .در این میان در برخی از حوزه های انتخابیه فعالیت برخی از کاندیداهایی که موفق به اخذ تاییدیه خود نشده اند هنوز ادامه دارد .
در حوزه انتخابیه کردکوی و ترکمن بیشترین تحرکات بعد از اعلام صلاحیت ها متعلق به تیم انتخاباتی قربان دوردی قورلی زاده بوده است.هواداران این کاندیدا با تداوم تلاشهای انتخاباتی خود تاکید دارند که تلاشهای موثری برای اخذ تایید صلاحیت ایشان در حال انجام است .این کاندید شاخص ترکمن دیروز در مصاحبه خود با یکی از سایت های استان ضمن اعلام پیگیری مساله خود از مسیرهای قانونی ، از تمکین خود به نظر شورای نگهبان خبر داده است .
در حوزه انتخابیه مرکز استان و از بین کاندیداهای ترکمن این حوزه هم بنظر می رسد تیم انتخاباتی فرهاد توماج تلاش دارند با اعلام اخباری در زمینه احتمال تایید صلاحیت وی در مراحل آتی ،هواداران وی را از ناامیدی ایجاد شده در روزهای اخیر بیرون آورند .
در حوزه انتخابیه گنبد هم ضمن اینکه غالب کاندیداهایی که موفق به گرفتن صلاحیت نشدند اعتراض کتبی خود را تقدیم مراجع نظارتی کرده اند ،برخی ازکاندیداها هم  رایزنی ها یی را در سطح استانی و ملی برای گرفتن تاییدیه آغاز کرده اند .
ما امیدواریم در مراحل تجدید نظر در نتایج اعلام شده در رابطه با صلاحیت ها افراد بیشتری شانس حضور در رقابت ها را پیدا کنند .اما تجربه ای که از دوره های گذشته انتخابات داریم نشان دهنده این است که در غالب موارد شایعات موجود در رابطه با تایید صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده به واقعیت نپیوسته است .بر این اساس بهتر است فعالان فعلا برنامه ریزیهای خود را بر اساس کاندیداهای موجود انجام دهند تا بلکه دولت صبح برخی از عزیزان بدمد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر