c_300_250_16777215_10_images_00002311156555.jpg

ترکمن سسی :امروز چهارشنبه 94/10/30 خبری در سایت ترکمن سسی با عنوان  " تهدید یک کاندیدا بوسیله عضو یاشولی های گنبدکاووس/یاشولی ها انتخاب خود را کرده اند" درج شده که حاج آقا نورقلی نیازی عضو برجسته و سخنگوی یاشولی های گنبد با تکذیب شدید این خبر گفت: یاشولی های گنبد نه تنها به هیچ اجماعی نرسیده اند بلکه هنوز ترکیب نهایی یاشولی های شهر و روستاها مشخص نشده که منجر به تشکیل جلسات تصمیم گیری شده باشد!

 سخنگوی یاش اولی های گنبد افزود: من به شدت و با قاطعیت این مطلب را تکذیب می نمایم.
وی گفت: به اطلاع کلیه کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه گنبد و داشلی برون نیز می  رسانم که یاشولی ها به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق برقراری ارتباط و رایزنی با نامزدهای محترم مجلس را نداده و نظر یاشولی ها یا رسما از طریق کانال خبری "یاشولی های گنبد - آغزی بیرلیک گنگشی" اعلام خواهد شد و یا از طریق سخنگویان این حرکت مستقیما به اطلاع برادران و خواهران عزیز کاندیدا خواهد رسید.
وی در پایان از سایت ها و گروه های مجازی درخواست کرد اخبار و نظرات یاشولی ها را تنها و تنها از زبان سخنگویان آن و یا به نقل از کانال اختصاصی یاشولی های گنبد منتشر سازند و برای حفظ منافع عموم مردم ترکمن از پرداختن به خبرهای بی پایه و اساس بپرهیرند!
ترکمن سسی:مطلبی که در سایت ترکمن سسی منتشر شد بر اساس یک واقعیت عینی رخ داده است .در صورت اصرار بزرگواران ما می توانیم هم اسم فرد تهدید کننده(از اعضای شورای یاشولی ها ) و کاندیدی که مورد تهدید واقع شده است را در سایت منتشر نماییم.(هر چند این را به مصلحت جمع نمی دانیم )پس این مطلب بی پایه و اساس نیست .
بهتر است همه بزرگوارانی که در این عرصه زحمت می کشند به قول آقای نیازی یاد بگیرند که از طرف یاشولی ها اعلام موضع نکنند تا در جامعه بر شایعات موجود در زمینه جمع بندی اولیه یاشولی ها بر روی سه گزینه دامن زده نشود .

دیدگاه‌ها  

+5 #1 tomi 1394-10-30 22:16
به نظرم پنهان کاری ،حرکت درستی نیست .اگر کسی مرتکب خطا شده بهتر است اسم او و چهره پنهان او برای همگان فاش باشد تا درس عبرتی برای دیگران بشود
نقل قول کردن
+4 #2 سروش ترکمن 1394-10-30 22:58
ماهیت این یاشولی ها هم مشخص شد .. واقعا دارم تاسف میخورم به این جماعت...
نقل قول کردن
+5 #3 کمال 1394-11-01 04:32
مگه خود یاشولی ها قول افشاگری رو نداده بودند
چرا مطلبی که ترکمن سسی نوشته را کذب میدانند
در صورتی که در این مدت این سایت فعالیت آنان را رصد وبه سمع مردم می رساند
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
بنیان و موسسین این جمع را اگر مطالعه کنیم و دور قبل را نیز بررسی کنیم خیلی مسایل روشن خواهد شد و ضعف مالی بعضی از یاشولی ها دربرابر تمکن مالی برخی نماینده ها کار را برای تصمیم گیری مردم منطقه دشوار می کند
نقل قول کردن
+4 #4 Amin Badragh 1394-11-01 10:35
مردم خودشان بهترین تصمیم گیرنده هستند کاندیدها بصورت علنی مناظره برگذار کنند کاندیدهای ضعیف هم در اینجا با کاندید قوی در یک سطح قرار دارد درصد انگشت گذاشتن یاش اولی ها ،
نقل قول کردن
+4 #5 مجید 1394-11-01 15:10
تماس تلفنی تکذیب نشده .. پس اصل تماس صحت داشته
نقل قول کردن
+7 #6 بانوی گنبدی 1394-11-02 13:57
باسلام به عنوان کسی که سالیان زیادی ازشهرم گنبد دور بودم میخواهم بدانم معیار انتخاب یاشولی ها چیست ایا مردم انتخاب کرده اند که در این صورت باید به تصمیم ان ها احترام گذاشت در غیر ان چه التزامی به تبعیت از انان هست
.
نقل قول کردن
+1 #7 دکتر چرکزی 1394-11-10 22:54
من آدم خوشبینی هستم ولی چشمم آب نمی خوره از این دوستان یاشولی. نمیدانم محتویات جلسات آنان ضیط می شود یانه ؟ یا صورتجلسه یا گزارشی از جلسات را پیش خودشان دارند؟ که بعدا در صورت عدم توفیق احتمالی روند جلسات و فعالیت های آنان مورد ارزیابی قرار گیرد و در نسخه ای به عموم منتشر شود تا در آینده از کاستی هایش و نقاط قوت آن برای آینده استفاده کرد. مختصر تجربه شخصی من نشان داد ما ترکمنها و به خصوص یاشولی هایمان اگر آب باشد جهت استبداد شناگران قابلی هستند. اگر چه من به تعمیم و فرضیه سازی معتقد نیستم و بر اساس شواهد اندک دوست ندارم قضاوت کنم و سعی می کنم در سمت تمییز باشم ولی ظاهرا هر چه به انتخابات نزدیک می شویم این اختلاف ها بیشتر خواهد شد.
شرمنده امشب دارم بدبین میشم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر