c_300_250_16777215_10_images_goresh9.jpgترکمن سسی: مسابقات بین‌المللی گؤرش کمش دفه  با حضور تیم‌های کشور ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان و سه تیم از کشورمان در حالی برگزار شد که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان جناب آقای بهمن طیبی حضور نداشت.

این مسابقات در قالب جشن انقلاب فجر و گرامیداشت و 4 هزار شهید گلستان به همت مردم ترکمن صحرا جهت پاسداشت یاد شهدا و جشن‌های انقلاب دهه فجر در شهرستان گمیشان برگزار شد و متاسفانه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان نه تنها ریالی هزینه نکرد بلکه جهت دلگرمی تیم‌های، استانمان در این مسابقه حضور نیافت که این امر باعث مکدر شدن بعضی مسئولین، دوستداران انقلاب و خانواده شهدا شد.
آقای بهمن طیبی مردم ترکمن صحرا به دولت تدبیر و امید رای 87 درصدی دادند!!! مردم ترکمن صحرا 522 شهید را به انقلاب تقدیم کردند و حال جنابعالی که در پشت میز این دولت که با یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس بدست آمده که رنج مایه ایثار شهداست؟! به پاس خون این شهدا و دلگرمی خانواده‌ی آنان به چه علت در مسابقات حضور نداشتید؟ آیا با جشن انقلاب مشکل دارید یا با 4 هزار شهید گلستان و یا با مردم ترکمن صحرا؟
سلیمان هیوه‌چی مسئول روابط بین‌الملل و سرپرست کل مسابقات گورش در این رابطه می‌گوید: مدیر کل اداره ورزش و جوانان خود که حضور نداشت صدا و سیما را هم تهدید به عدم حضور پوشش این مسابقات و حذف مصاحبه مسئولین کرده بود که این امر جای بسی تامل و تعجب است.
صدا و سیما که نهادی مقدس،  با ارزش و مردمی تلقی می‌شود، حال سوال اینجاست که مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان، چرا درصدد اجرایی نشدن وظیفه ذاتی این سازمان است؟
منبع :تورکمن نیوز

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر