c_300_250_16777215_10_images_entekhab3.jpg

ترکمن سسی : آق قلا و شرایط کاندیداهای فعال در حوزه انتخابیه مرکز استان از خیلی از جهات از سایر حوزه ها متفاوت است .

اهمیت خاص این حوزه از یک جهت به علت شرایط خاص مرکز استان و از جهت دیگر حضور قوی و پررنگ جریانات سیاسی در آن است .این حضور قوی در حدی است که لیدرهای هر دو جریان سیاسی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود حساب ویژه ای را بر روی رای مردم آق قلا باز کرده اند .
در ماه های گذشته یک جریان مثبت در آق قلا به راه افتاده بود .در این جریان مثبت اعتقاد غالب فعالان ترکمن این بود که با دوری از علقه ها و گرایش های سیاسی مضر با تاکید بر ملاک های فراجناحی برای کسب یک کرسی از دو کرسی نمایندگی این حوزه تلاش نمایند .
متاسفانه این نگاه مثبت در روزهای اخیر با شیطنت های سیاسی برخی از فعالان سیاسی گرگان نشین با حاشیه هایی مواجه شده است .در روزهای اخیر برخی از اعضای منتسب به شورای راهبردی اصلاح طلبان استان طی دیدارهای خود با برخی از فعالان آق قلایی تلاش داشتند در محیط این شهر اقدام به یارگیری نمایند .این یارگیری با حاشیه هایی مواجه شده و باعث بروزاختلافاتی در بین فعالان ما شده است .
مساله مهمی که در این بین به فراموشی سپرده شده است این است که در ماههای گذشته فعالان ما در    آق قلا  تلاش داشته اند با پرهیز از ورود در مرزبندیهای سیاسی بی فایده، با تاکید بر ملاک هایی همچون جایگاه مردمی و شایسته سالاری به سمت تمرکز آراء مردم منطقه حرکت نمایند .اما گویی در این دوره هم شعبده بازان سیاسی تلاش دارند با دعوای زرگری جناحی رای مردم منطقه را چند شقه کنند.در این زمینه غفلت برخی از فعالان رسانه ای هم بر آتش این اختلاف دمیده است .
فضای شایعه سازی و پخش اخبار کذب هم که الی ماشاالله در منطقه زیاد شده است .به عنوان مثال در یکی از موارد یکی از سایت های محلی خبر ملحق شدن اعضای ستاد یک کاندید رد صلاحیت شده را به یکی از کاندیداهای ترکمن باقی مانده در رقابت ها داد .این خبر حتی یک ساعت هم دوام نیاورد و بلافاصله تکذیب شد !
بنظر می رسد چند نفراز فعالان رسانه ای در آق قلا به زور می خواهند برای برخی از کاندیداها نیروسازی و جریان سازی کنند.این تلاشها هم در حالی صورت گرفته است که جریان عمومی اقبال مردم منطقه به سمت یک کاندید دیگر است .نمی دانیم اسم این حرکت اگر لجبازی شخصی و سیاسی نباشد چیست ؟
درهر صورت باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده پرده جدید بازیهای در حال وقوع در منطقه چگونه خواهد افتاد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر