c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی : یکی از سوالات تکراری فعالان آق قلایی در روزهای گذشته این بوده است که بالاخره افراد جمع شده در گروه ماصلاخات توپاری چه زمانی و چگونه در مورد کاندیداهای باقی مانده در صحنه رقابت های حوزه انتخابیه مرکز استان تصمیم گیری خواهند کرد ؟

این سوال در روزهای اخیر بارها در گروه مجازی عمران آق قلا به عنوان فضایی که مواضع و تصمیمات ماصلاخات توپاری در آنجا به تبادل نظر گذاشته می شود مطرح شده است .اما پاسخ روشنی به این پرسش داده نشده است .

بر خلاف این ابهام برخی از نظرات طرح شده در فضای گروه مذکور در روزهای اخیر موید این برداشت است که احتمالا گروه ماصلاخات توپاری در نظر ندارد اسم کاندید خاصی را به عنوان کاندید اصلح به مردم آق قلا اعلام نماید .شنیده های ما حاکی از این است که احتمالا این گروه تصمیم گیری نهایی در مورد کاندیداها را به خود مردم واگذار خواهد کرد .

در صورت صحت این برداشت بنظر می رسد این رویکرد به نوعی انتخاب بین گزینه بد و بدتر است .به عبارت ساده تر ماصلاخات توپاری با توجه به اینکه احتمال می داد اعلام فرد مد نظر برخی از اعضای شاخص این تشکل به مردم به عنوان گزینه اصلح باعث دو شقه شدن آراء مردم منطقه گردد و این گزینه بدتر در رابطه با انتخابات آق قلا بود؛ در نهایت سمت گزینه بد رفته و تصمیم گیری را به خود مردم واگذار می کند .

اما در این میان یک سوال بزرگتر بی جواب می ماند و آن این است که در صورت اتخاذ این تصمیم و واگذاری انتخاب نهایی به خود مردم  فلسفه ایجاد ماصلاخات توپاری چه بود ؟

شاید بتوان در فضای روزهای بعد از انتخابات و فروکش کردن التهابات کنونی در این زمینه با دقت و ظرافت بیشتری بحث کرد .فعلا به همین اندازه بسنده می کنیم .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر