c_300_250_16777215_10_images_00085.jpgترکمن سسی:در روزهای گذشته مطلبی انتقاد آمیز به قلم مهندس نیکرفتار درباره برخی از حاشیه های انتخاب گزینه اصلح در نشست اجماع یاشولی های گنبد منتشر شد .

بدنبال انتشار این مطلب برخی از افراد تلاش کردند با هجمه به نامبرده و تخریب ایشان راه هر گونه نقدی بر فرایند طی شده در گنبد را ببندند.سایت معلوم الحال اولکامیز هم تریبون این هجمه ها شده است .
سایت ترکمن سسی در ماه های اخیر تلاش داشته است علی رغم توهین ها و تخریب های مستقیم و غیر مستقیم برخی از افراد مریض و رسانه ورشکسته آنها ،با تمرکز بر رسالت رسانه ای خود در مسیر آگاهی بخشی بر مردم تمرکز نماید .الحمدالله این رویه ما هم با استقبال مناسب کاربران فهیم در گوشه کنار صحرای زیبای مان مواجه شده و افراد از اقشار و سنین مختلف سایت ترکمن سسی را به عنوان سایت مرجع خبری و تحلیلی در رویداد های منطقه انتخاب کرده اند .این دستاورد را نتیجه لطف خدا می دانیم و شکرگزار شرایط موجود هستیم .
در رابطه با برخی از نقدهای مطرح شده به مقاله منتشر شده ازآقای نیک رفتار بحث برای گفتن خیلی زیاد است .اما بحث مهم در این زمینه این است که امروزبرخی از افراد و طیف ها با فریاد تعلق خاطر خود به جریان اصلاحات تلاش دارند هرگونه مخالفتی را در نطفه خفه کرده و به منتقدان انگ هایی مثل ضدیت با ایل و قوم ترکمن بچسبانند!!!
خلاصه کلام این که بر اساس نگرش این افراد متحجر هر کس که با آنها همسویی کند با آمال ایل مان همسواست و هر کس که با آنها مخالفت کند در جهت عکس آرمانهای ترکمنها حرکت می کند .به عبارت ساده تر اینها قطب نمای آرمانهای ما ترکمنها هستند !!!
در مورد برخی از سایت های محلی هم شرایط روشن و مشخص است.ما با توجه به اینکه برخی از عوامل این سایت ها گردانندگان اصلی جریانات یاشولی ها در گنبد بودند حق می دهیم که با آشفتگی از همه فرایند ها دفاع کنند.حتی در شرایطی که تصمیم و روندی بر خلاف منطق گرفته شده باشد .
هنر جامعه متکثر این است که صداهای مخالف هم در آن شنیده شود و تلاش نکنیم با تهدید و تخریب صداهای مخالف رادر نطفه خفه کنیم .فراموش نکنیم که شعار جریان اصلاحات زنده باد مخالف من است می باشد .پس در عمل پایبندی خود به این شعار را نشان دهید و از تخریب دوری کنید .

دیدگاه‌ها  

+5 #1 دانشجو 1394-12-03 09:58
قومی متفکرند در مذهب و دین
جمعی متحیرند در شک و یقین
ناگاه بر آورد منادی ز کمین
کای بیخبران راه نه اینست ونه آن
بیایید بجای اینکه به اختلافات دامن بزنیم راهی برای اتحاد باز کنیم . واقعا
نقل قول کردن
-3 #2 mohammad 1394-12-03 10:54
لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه وقت درحال گذر است و ترکمن صحرا به 5دسته تقسیم شده
عده ای بردیپوری شدند
عده ای هاشمی ومغربی شدند
عده ای هم شریف نیایی شدند
باقیه هم طیاری
اما ترکمن ها هنوز یک پاره نشدند
با این اوصاف باز ما حق سوخته خواهیم شد
یاشولی ها بدترین کار ممکن رو انجام دادن یک ضلع دیگر به وجود اوردن شاید در غیر اینصورت اقای طیار به نفع یکی از کاندیداها کنار میرفت
شاید با کنارگیری اقای طیار شانس اتحاد کاندیدا ها بیشتر میشد و یا شریف نیا ویا هاشمی ویا بردی پور نیز به نفع دیگری و به نفع مردم منطقه کنار میرفتند
حال سرنوشت ه خواهد شد؟
نقل قول کردن
+1 #3 جوان 1394-12-04 07:16
تعجبم این که همه این نماینده ها قبل از اینکه وارد جلسه بشوند از
این جریانات که بعد رای گیری انتخاباتی مطرح می کنند خبر نداستند؟
حتما خبر داشتند پس ماه طلبی باعث می شود که ...
نقل قول کردن
-1 #4 جوان ترکم 1394-12-04 11:54
سایت الکامیز حتی شجاعت تایید نظرات منتقدان خود و یاشولی ها رو نداره و میخواد برخی مسائل رو پشت پرده نگه داره.
شجاعت رو از سایت ترکمن سسی یاد بگیره که نظر منتقدانش رو هم تایید میکنه و در برخی از موارد تذکر انها رو بجا میدونه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر