c_300_250_16777215_10_images_amanzadeh.jpgترکمن سسی :با اعلام رسمی نتایج حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا مشخص شد که عبدالغفور امانزاده کاندیدای شاخص ترکمن در این حوزه با کسب بیش از 47 هزار رای به عنوان کاندید اول به دور دوم رقابت های انتخاباتی این حوزه راه پیدا کرد .

در گذشته ما موارد مشابه دیگری هم داشتیم که کاندیدای ترکمن به دور دوم رقابت های حوزه انتخابیه مرکز استان راه یافته بود، اما کار بزرگ امانزاده این بود که در بین این همه کاندید قدر و شاخص گرگانی توانست با پشت سرگذاشتن همه بزرگان بر جایگاه اول این حوزه تکیه بزند.
این نتیجه دستاورد بزرگی برای وی و ترکمنهای ساکن در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا است .باید قدر این فضای ایجاد شده را بدانیم .
علی رغم این دستاورد بزرگ با اعلام این نتایج برخی از فعالان ما بجای این که امیدوارانه به فکر مرحله دوم انتخابات باشند با تزریق ناامیدی در بین مردم تلاش دارند انگیزه حضور را در بین مردم منطقه به حداقل برسانند.
همه می دانیم که امانزاده برای رسیدن به یکی از کرسی های نمایندگی مجلس دهم کار سختی در پیش رو دارد اما باید به این مساله هم توجه داشته باشیم که وی با علم به سختی این مسیر گام در آن گذاشته است .
علی رغم این واقعیت متاسفانه برخی از افرادی که به مقوله انتخابات صرفا نگاهی سیاسی دارند از همان لحظات اول اعلام نتایج انتخابات این حوزه ، باترسیم دیوارهای خیالی جناحی در بین مردم آق قلا تلاش داشته اند مردم را از هم جدا کنند.شنیده می شود که برخی از این این فعالان که همیشه فریاد ترکمن ،ترکمن آنها گوش فلک را کر می کند در این مقطع در گوشها نجوا می کنند که ما کاندید جناحی خود را داریم و به در مرحله دوم به آنها رای می دهیم .
امانزاده مستقل آمد وعلی رغم همه تلاشها خود را مستقل حفظ کرد .علت این رویکرد امانزاده هم این است که وی برای سیاست بازی نیامده است .وی آمده است تا با استفاده از ظرفیت های قانونی به مردم خود خدمت کند .از نگاه امانزاده خدمت حد و مرز جناحی ندارد .

دیدگاه‌ها  

+27 #1 آق قلا 1394-12-09 11:12
انشاءلله مهندس امانزاده را همانطور که در دور اول یاری کردیم در دور دوم هم با تلاش بیشتر یاری خواهیم کرد.ولی کار سختی پیش رو داریم و از همین امروز باید تلاش کنیم و به یاری خدای ومتعال کار نیمه تماممان را به مقصد برسانیم.از همه ی ترکمنهای شهرستان خواهش میکنم ناامید نشند.امید قوش کعبه یتمش.
نقل قول کردن
+9 #2 یه ترکمن 1394-12-09 11:21
متاسفانه افرادی در بین ما ترکمن ها هستند که بجای اینکه دلشان برای ترکمن خود بسوزد فریاد میزنند و در بین ترکمن تفرقه میندازند میگویند هرکسی برود فقط ترکمن نرود این افراد دشمنان واقعی ترکمن ها هستند هشیار باشیم
نقل قول کردن
+13 #3 حاج محمد 1394-12-09 13:21
ما حاميان كانديداهاي تركمن به اميد خدا در دور دوم به همه ثابت خواهيم كرد كه اتحادمان را جهت سربلندي ايران عزيز و انتخاب كانديداي خودمان جناب آقاي امانزاده ورسيدن به كرسي بهارستان تلاش كرده وپيروز خواهيم شد.
نقل قول کردن
+16 #4 جواد 1394-12-09 15:59
من یک سیستانی ام در دور اول هم به امانزاده رای دادیم ودر مرحله دوم هم کاندیدای ما امانزاده می باشد سلام بر امانزاده
نقل قول کردن
+10 #5 اشنا 1394-12-10 10:51
سلام ودرود فراوان بردلیر مرداان وشیرزنان ترکمن صحرا از ترکمن گرفته تاسیستانی دست مریزاد برشما ک باردیگر حماسه ای بس بزرگ را خلق کرده اید وچشم دشمنانتان را باانگشتانتان کورکرده اید وبه فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته اید وتشکر میکنم بعنوان یک فرزند کوچک این اب وخاک ک برادر عزیزتان مهندس عبدالغفور امانزاده راحمایت کرده اید تادراین رویدادبزرک دربین بزرگان بزرگی کند ودرصدر قراربگیرد بنظربنده وتمامی برادرانی ک ازبرادر عزیزمان حمایت کردند میدانند اونفرپیروز است ولی افسوس ک باید ب قانون پایبند باشیم و با اوردن یک چهارم ارا راهی بهارستان خواهد شد بامید انروز تا در مرحله دوم حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #6 مهندس ایگدری 1394-12-10 13:25
درود و تبریک فراوان به امانزاده
یاشولی نماها التماس میکنیم به امید گرفتن امتایازات واهی خود حداقل دور امانزاده حلقه نزنید.
شما که سنی رد کردید امیدوارم درآخرت جواب خیانتهای خود رابدهید.
نقل قول کردن
+16 #7 بلوچ 1394-12-11 10:31
بنام الله تعالی.ما بلوچ ها دور اول آقایان امان زاده و رادمهر را یاری نمودیم.انشاءلله امید است برادران ترکمن از این تفرقه ی بین خودشان دست بکشند و در دور دوم مهندس امان زاده را یاری نمایند.یک برادر هیچگاه برادر خود را رها نمی کند.به امید پیروزی انشاءلله.
نقل قول کردن
+13 #8 رحمان 1394-12-11 10:39
سلام به مردم شریف آق قلا.من از طرفداران آقای رادمهر هستم ولی در دور دوم امان زاده را حمایت خواهم کرد و از همه ی مردم شهرستان هم می خواهم او را یاری نمایند تا پس از 40 سال یک نفر از مردم خودمان در مجلس باشد و از تفرقه دست بکشیم.
نقل قول کردن
+2 #9 امیر 1394-12-11 20:15
مدیر محترم سایت واقعا برازنده نامتان برازنده تامتان هستید با یک حساب سر انگشتی حضور مهندس آمانزاده در سیاست مرحله ششم نفر اول ترکمنها مرحله هفتم ورود به دور دوم با اندک اختلاف و در مرحله دهم ورود به دور دوم آنهم بعنوان نفر اول اول حوزه گرگان وآق قلا و انشا... با همت مردم غیور صحرا راهیابی به بهارستان . همه و همه نشان از درایت و جلب اعتماد مردم با صداقت ومتانت و امانتداری مهندس آمانزاده بوده وخواهد بود امیدوارم خداوند ایشان را در رسیدن به اهداف شان که همانا خدمت به مردم میباشد موفق گرداند
نقل قول کردن
+11 #10 صحنه 1394-12-12 10:09
سلام علیکم.من از روستای صحنه سفلی هستم و همانطور ک دور اول از دو نماینده خود حمایت کردیم دور دوم از نماینده پیروز خود مهندس امان زاده را حمایت میکنیم و برای آقای رادمهر هم امید موفقیت می نمایم انشاءلله در دوره های آینده.دیلی بیر ایلاتینگ اوباسی آباد.ترکمن لار دیلیگنز بیر بولسن
نقل قول کردن
+12 #11 مهناز 1394-12-12 12:56
چرا اینقدر بین ما آق قلاییها اختلاف و حسادت وجود دارد.بیایید یکبار هم که شده تمام اختلافات و تعصبات را کنار بگذاریم و با اتحاد به همه ثابت نماییم که میتوانیم کارهای بزرگی را اگر بخواهیم میتوانیم انجام دهیم.
نقل قول کردن
+10 #12 یاشار 1394-12-13 08:06
ای کاش بعضی از ما غرور و تعصب های بی جا را کنار بزاریم و بجای (ترک من )بودن( ترک ایمان )باشیم.بیاییم یکبار هم که شده همه دستهای یکدیگر را بگیریم و فرقی نکند که از طایفه توماج یا طعنه یا قرنجیک یا کم یا قزل و...باشیم وهمه مهندس امان زاده را یاری نماییم.هیچ فرقی ندارد چه خودمان بعدها سود ببریم یا برادر همشهرستانیمان.
نقل قول کردن
+10 #13 محمد 1394-12-13 08:20
بیایید برای یکبار که شده این کشتی را به ساحل بهارستان برسانیم.چقدر از مادران و پدران و خواهران و برادرمان در این چهل سال پای صندوقهای رای رفتند و نتیجه همیشه به نفع دیگران بود.بیایید مردم آق قلا و روستاهایش که همیشه به آق قلایی بودن افتخار میکردیم و به شجاعت معروف بودیم.فرقی ندارد سیستانی باشیم یا بلوچ و فارس و ترکمن،یکبار هم که شده متحد و یک دل نماینده شهرمان را بدون هیچ تعصبی یاری نماییم.
نقل قول کردن
+11 #14 م.توماج 1394-12-13 09:32
(آلا دیللی ایلاتینگ آغزی آش دان داشدر*دیلی بیر ترکمن ایلاتینگ جایی عرش در.)دیلینگز بیر بولسن،دلیگنز بیر بولسا الله تعلی دا سیزی قولار.
نقل قول کردن
+9 #15 آرزو 1394-12-13 09:58
کاش کاش کاش این دو کاندید از اول دستان هم را به گرمی میفشردند و یک دل و هم صدا از هم حمایت مینمودند و در همایشهای خود درکنار هم بودند و سرود اتحاد را همراه مردم و طرفدارنشان می سرودند تا این داغ را بر دل مردم نمیگذاشتند.حالا هم دیر نیست و بیاییم...
نقل قول کردن
+3 #16 م.توماج 1394-12-19 09:42
گوزلریم یاشدان دولدی ترکمن لر*دلیگنز بیر بولسن ترکمن لر*اوز غنی فرهنگمیزی قدر بیلیب*ترکمن صحرانی شایلایلی ترکمن لر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر