c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

مهندس فرزاد ساتلقی:با برگزاری شایسته دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرین دیگری از کارنامه سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط  مردم انقلابی،متعهد و فهیم ایران اسلامی بخصوص درحوزه  انتخابیه غرب استان گلستان آفریده شد.


حال دراین برهه و در این مقطع از انتخابات (دور دوم) پرسش این است ؟

آیا تفکر حزبی در انتخابات که جهت نیل به پویایی ، انسجام ، پایداری وهمگرایی  در تصمیم گیری های کلان کشور ضروری بوده و دغدغه بسیاری از نخبگان سیاسی کشور و منطقه می باشد و در صورت فرهنگ سازی و هدایت صحیح آن توسط متولیان وطبیعتا" توده مردم موجبات تقویت مردم سالاری و توسعه سیاسی را فراهم می آورد میتواند فاکتورهای  تاثیر گذار قومیتی و فامیلی متاثر از بافت  جمعیتی  که در نتیجه  آرا متجلی است را به حداقل برساند که در این صورت یقینا" باعث وحدت ،یکپارچگی ، تحول و همبستگی فکری و سیاسی حوزه، توسعه مدنی و نهایتا" توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی منطقه و میهن عزیز اسلامیمان خواهد شد.

این انتخابات بزعم بسیاری از ناظران منطقه آزمونی خواهد بود بر باور های حزبی فعالین این عرصه و بالطبع مردم همیشه در صحنه وشریف منطقه ، آزمونی که نمره ای خواهد داشت به تفکیک...فی الواقع این نمره چند خواهد بود؟

بی شک در دور اول باتوجه به تکثر کاندیداها ، بافت جمعیتی و واقعیت های حوزه انتخابیه آنالیز و ارزیابی تمایلات و گرایش رای دهندگان در برآورد وزن دهی واثر گذاری طیف های سیاسی با توجه به اولویت ها در بین عامه مردم ارزیابی صحیحی نخواهد بود،لذا با موکول شدن نتیجه به دور دوم،واقعیت آرا در کل منطقه به سمت و سوی تمایل حزبی سنگین خواهد بود یا . . . و آیا آرمان سیاسیون منطقه در سمت و سودادن به باورهای حزبی و مدنی و همسویی با آن چند درصد موفق خواهد شد؟شهرپیشگام در این عرصه کدام خواهد بود؟ و کدامیک به باور آنان نمره بالایی خواهدگرفت؟

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد سعدی 1395-01-01 23:55
همانند بسیاری از احزاب و گروه ها ی سیاسی نخواهید که هر گرایش اجتماعی مردم را ربط به کنش های حزبی و سیاسی ربط دهید . کمی نیز به سایر خواسته های اجتماعی مردم نیز فکر کنید .
چنین کنش انتخاباتی ضمن آن که می تواند یک خواستگاه سیاسی و یا انتخاباتی داشته باشد، می تواند به دلایل مختلف اجتماعی نیز باشد و نه الزاماً سیاسی .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر