c_300_250_16777215_10_images_asb8.jpg

ترکمن سسی: دیروز انتشار خبری در فضای مجازی همه را در بهت و حیرت فرو برد.

خبر این بود :با دستور فرماندار گنبد برگزاری مسابقات کورس اسب دوانی بهاره به تعویق افتاد.برخی از افراد با شنیدن این خبر بدون اظلاع از علل و مسائل پشت پرده این عمل مهندس حمیدی را محکوم کرده و آن را در جهت تقابل را یک رویداد سنتی در منطقه دانستند .
اما به مرور که مسائل پشت پرده و علل اتخاذ این تصمیم اعلام شد غالب دلسوزان از این اقدام شجاعانه فرماندار ویژه گنبد تحسین کرده و وی را شایسته تقدیر دانستند.
خلاصه واقعیت موجود در رابطه با مسابقات کورس اسب دوانی در مناطق مختلف ترکمن صحرا این است که فدراسیون سوارکاری  به انحاء مختلف درآمد خوبی از محل برگزاری این مسابقات کسب می کند .در نقطه مقابل مالکان اسب ها ،چابکسواران و مربیان اسب ها اعتقاد دارند سهم آنها از این درآمد ناچیز است .
در این بین همواره حاشیه های قابل تعمقی هم در اعلام نتایج دوپینگ اسب ها وجود داشته است .
شنیده های ما حاکی از این است که برخی از سرمایه گذاران بومی درمنطقه اعلام آمادگی کرده اند که با پرداخت چند برابر جوایز فعلی مسابقات را برگزار نمایند .دراین شرایط امید ما این است که رویداد اخیر به حل اساسی این مساله انجامیده انحصار ایجاد شده در برگزاری مسابقات مذکور را از بین ببرد .
مهندس حمیدی الله قوات برسین

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر