c_300_250_16777215_10_images_192f9cb8-3911-4206-ba69-cf72d9893acf.jpg

امان محمد خوجملی:شورای شهر و شهرداری یکی از ارگانهای عمومی متعلق به مردم است که عملکرد آن زیر ذره بین مردم قرار دارد.


اوایل که شورای شهر و شهردار یک دست از خودمان انتخاب شد چقدر خوشحال بودیم.حالا مشخص شد اینگونه یکدستی ها خیلی هم جای خوشحالی ندارد و در صورت غفلت می تواند باعث فساد و آبروریزی شود.

قانون گریزی وبی توجهی به مقررات و بی توجهی برای حفظ بیت المال قبلاً یک بار پای مهندس قزلجه شهردار محترم گنبد را به استیضاح کشاند و با به حد نصاب نرسیدن رای موافقین استیضاح به 8 نفر،این استیضاح ناکام و شهردار از آن جان سالم به در برد.همچنین با وساطت یاشولیهای گنبد قضیه بدون اینکه بطور اساسی حل و فصل شود استخوان لای زخم باقی ماند. اینک این زخم کهنه و چرکین (قانون شکنی، قانون گریزی،حیف و میل بیت المال،توهین،ناسزا و بد دهنی وحمله ی فیزیکی به چند نفر از اعضای شورا برای چندمین بارتوسط شهردار) دو باره سر باز کرده و این بار قصد دارند این زخم باید هرچه زودتر جراحی شود و گرنه عوارض آن همه را گرفتار خواهد کرد.

آقای ابراهیم عطالر خود تحصیل کرده معماری و شهر سازی می باشد و به فوت و فن امور شهری کاملاً آگاه است نظرات خود را به صورت مکتوب تحت عنوان استعفا نامه و لایحه دفاعیه خطاب به اعضای شورای شهر در اختیار رسانه ها قرار داده است.گویا استعفای وی در جلسه شنبه شب گذشته شورای شهرمورد بر رسی قرار گرفته و مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفته است.حالا احتمالاً قرار است در دوشنبه شب آینده سلامت روحی وی(شهردار) در جلسه ی شورامورد بحث قرار گیرد.

 اگر این موارد به رای گذاشته شود و شش عضو شورای شهر با معترضان همراهی کنند کار شهردار تمام است شهردار ازکار برکنار خواهد شد.حالا افکار عمومی منتظر است منتخبان آنها در مقابل شهردار که احترام منتخبان ملت را نتوانسته نگه دارد،چکار خواهند کرد؟آیا معترضان شهردار که از قانون شکنی و تحقیر شهردار به ستوه آمده اند پیروز خواهند شد یا استخوان لای زخم همچنان ادامه خواهد یافت که خوب و بد،سالم و ناسالم همه را به کام خود فروببرد.اگر شوراهای محترم این معضل اساسی را به صورت شفاف و روشن برای مردم حل و فصل و مقصرین احتمالی را برای مردم معرفی نکنند همه در کانون آتش آن خواهند سوخت و افراد سالم و پاک هم نمی توانند ازشعله های این آتش درامان بمانند.

دیدگاه‌ها  

+9 #1 خواجه محمد نیک رفتار 1395-02-06 02:55
افسوس و صد افسوس!
آنها که مدیریت،خلاقیت،دانش،اخلاق،منش و همه ویژگيهای لازمه یک جایگاه فنی را فدای قومیت می کنند بهتر است برای این آبرو ریزی هم جلسه ای در تالار بابایی شکیل دهند. شما با قوم گرایی خود آبروی این قوم را بردید.
نقل قول کردن
+8 #2 سوال 1395-02-06 20:39
جالب اینجاست که یاشولی های محترم در سکوت همه موارد پیش آمده رو سپری میکنن.انگار وظیفه شون فقط فرستادن اقای طیار بوده و دیگر هیچ....کاش ذره ای دلسوز مردم بودن...مردمی که به حرمت نام یاشولی این عده رو باور کردن...ای کاش
نقل قول کردن
+4 #3 گنبدی 1395-02-07 13:19
علت بسیاری از عقب ماندگی های گنبد همین قومیت گراییست.در حالی که افراد شایسشته زیادی وجود دارند. شهردار گرگان که الان محبوب همه گرگانی هاست رامیانیه..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر