c_300_250_16777215_10_images_00002311156555.jpg

حبیب الله ایری :انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان با کش و قوس های فراوان به پایان رسید و پیروز این رقابت مردمی بودند که با رای به تفکر و ایده و علم نشان دادند که خواستار تغییر و توسعه هستند.

 

 همانطور که در قرآن کریم امده است:خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند،مردم منطقه با استناد بر این آیه ی شریفه برای تغیر سرنوشت خود قدم بزرگی برداشتند و با رای به تفکر اصلاحات و دکتر نورقلی پور،امید به آینده ای بهتر را به منطقه هدیه دادند. 

 

حال که گام اول استوار برداشته شد،گام دوم باید استوار تر برداشته شود و اما گام دوم چیست؟ گام دوم بسیار حیاتی و مهم است،چرا که مردمی که با رای خود پشتوانه ی تفکرات دکتر نورقلی پور بوده اند حال باید با حمایت همه جانبه از انتخاب خود گامی بردارند برای بهتر و بیشتر تلاش کردن دکتر نورقلی پورتا بلکه  منطقه در غلطک پیشرفت قرار بگیرد. بر همه گان واضح است که در مدت 4 سال شاید نتوان منطقه را دگرگون کرد،ولی می توان پایه های توسعه را در منطقه ایجاد کرد و آن هم تنها در صورتی به وقوع خواهد پیوست که مردم از دکتر نورقلی پور انتظار کارهایی در شان و جایگاه یک نماینده ی مجلس داشته باشند،آسفالت های داخل شهری،استخدام چندنفر،ایجاد پارک های شهری،ارتقاع رتبه اداری افراد و ... با توجه به مشکلات منطقه در شان و جایگاه یک نماینده مجلس نمی باشد،بنابر این بر همه گان واجب است با آگاهی دادن به مردم نسبت به توانایی ها و حیطه کاری یک نماینده مجلس،به دکتر نورقلی پور اجازه دهیم تا در باره ی مشکلات اصلی و اولویت دار منطقه،از جمله طرح هایی برای رفع بیکاری جوانان منطقه با پیگیری منطقه آزاد تجاری و بنادر و صنایع تبدیلی و هم چنین طرح هایی برای بالا بردن درآمد منطقه و مردم،از جمله زه کشی اراضی کشاورزی و پیگیری طرح های گردشگری بیشتر تمرکز کنند،چرا که درخواستهای کوچک و بی مربوط می تواند یک نماینده را خسته کند و باید این را به دکتر نورقلی پور گوشزد کنیم،به قول دکتر مهران شکیبایی:این راه،راه بسیار سخت و دشواری ایست،در این راه خستگی و ناامیدی معنا ندارد چرا که ما برای خسته شدن و ناامید شدن به دنیا نیامده ایم،بلکه برای ساختن و ایجاد کردن آمده ایم. پس،از تمام عزیزانی که با تمام وجود در گام اول برای انتخاب دکتر زحمت کشیده اند خواهشمندم در گام دوم زحمتی بیشتر کشیده و مردم را نسبت به جایگاه نماینده مجلس آگاه سازند تا همه ی حواس ها و تمرکز ها تنها به توسعه زیر بنایی منطقه باشد،بدون شک دکتر نورقلی پور شخصیتی آکادمیک و با تفکر و هوشیاری است و تمام اتفاقات اطراف خود را به خوبی آنالیز خواهد کرد و در کنار همسر پرتلاش خود که ظرفیت بسیاری برای کمک و یاری به او دارد،هیچ وقت توسعه منطقه را فدای توسعه فردی نخواهد کرد،حال تمام جوانان منطقه به پا برمی خیزیم تا به دکتر نورقلی پور ثابت کنیم کاری که در گام اول انجام داده ایم را ادامه خواهیم داد و تا آخر پشتوانه انتخاب خود خواهیم بود.

 

به امید داشتن ایران ، استان و منطقه ای آباد

دیدگاه‌ها  

+5 #1 محمد سعدی 1395-02-16 22:17
در این راه نخستین گام برداشتن عینک سیاسی بدبینی و انحصار طلبی و سیاه و سفید دیدن اشخاص حقیقی و خقوقی پیرامونمان است . موضوعی که امیدوارم در سایه همدلی و همنوایی که به وجود آمده است به تحقق بپیوندد و بر اختلافات بی مورد بین بسیاری از دلسوخته گان جامعه به مدت بیش از 20 سال پایان دهد .
نقل قول کردن
+5 #2 شهروند 1395-02-17 13:05
در حوزه غرب منابع خدادادی بسیاری وجود دارد که باید به آن توجه شود.... وجود جنگل های زیبا کردکوی و کوه های مرتفع آن و وجود دریای زیبا در بندرترکمن و گمیشان و اسکله بندر و بندرگز و بسیاری دیگر از امکانات که باید توجه شود...................... مهمترین امتیاز این منطقه نزدیکی شهرها بهم هستند که برای جذب گردشگر بسیار مفید خواهد بود.......... آقای نورقلی پور از این منابع برای جذب گردشگر استفاده کنید.
نقل قول کردن
+2 #3 شهروند بندرترکمنی 1395-02-19 16:04
نماینده اگه نماینده باشه میتونه با دو قدرت " فانونگذاری و نظارت" بر همه مشکلات " جزیی و کلی" رسیدگی بکنه. اگر توان فنی وفن بیان و برنامه ریز باشه وامورات مردم را با زبان فنی وتخصصی حل بکنه وچهر سال نمایندگی رابه دو دسته تقسیم بکنه مثلا برنامه ریزی کوتاه مدت (برنامه هار خرد و جزیی) وبرنامه ریزی بلندمدت (برنامه های کلان وکلی)و.....باید نماینده نماینده باشه و دارای استقلال فکری و اراده داشته باشه و از مشاوران فنی ومتخصصان توانمند و دلسوز به عنوان بازوی فکری بهره گیری بکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر