c_300_250_16777215_10_images_789142102124.jpg

ترکمن سسی-طاهرجانی :نشست هماهنگی رامین نور قلی پور و تعدادی از فعالان اجتماعی  بندرترکمن جمعه شب گذشته برگزارشد.

عبدالحلیم امین نژاد مسوول هماهنگ کننده نشست خانگی مذکور هدف از برگزاری آن را ایجاد تعامل بیشترمیان نماینده مجلس و نیروهای فعال برشمرد و گفت:در این نشست مسائلی همچون تحلیل مشکلات حوزه شهرستان ترکمن و راهکارهای ایجاد بسترهای مناسب در خصوص رشد و توسعه مورد گفتگو و بررسی قرار گرفتند و ما بنا داریم جلسات مشابه را در سایر شهرهای حوزه نیز برگزار کنیم.
همچنین رامین نورقلی پور نماینده مردم شهرستانهای حوزه غرب پس از شنیدن نظرات اعضای حاضر در جلسه که موارد متعددی را به بحث و گفتگو گذاشته بودند گفت:مشکلات عدیده ای وجود دارند که در گذشته  مورد رسیدگی قرار نگرفته اند و لازم است تشکیلاتی قوی و منسجم در کنار بنده حضور داشته باشد تا به عنوان نماینده مجلس بتوانم  کارهای موثری را به انجام برسانم.
وی افزود:همانگونه که مردم محترم کمابیش درجریان قرار دارند اخیرا طی نشستی با خانم ابتکار(رئیس سازمان محیط زیست کشور) درباره موارد محیط زیستی جزیره آشوراده و لایروبی کانال خوزین گفتگوهای مفیدی انجام شد که باید درباره آنها به نقطه مشترک برسیم.جزیره آشوراده همواره پیچیدگی های خاص خودش را داشته و ما برآنیم تا جزیره را از حالت رکود خارج سازیم.
نورقلی پور با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق و صحیح مهمترین رکن در تشکیلات مرتبط با وی بشمار می رود تاکید کرد:ارتباط  با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها معمولا عمده ی اوقات کاری نماینده مجلس را در برمی گیرد و دراین بین تعامل با شهرداری ها و اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها می تواند به حل مشکلات سرعت بیشتری ببخشد.
نماینده حوزه غرب استان دربخش دیگری از توضیحاتش با اشاره به بحث توانمند سازی نیروها گفت:در مجمع نمایندگان استان این مسئله جزو اولویت های مهم  می باشد.ما در جلسات مجمع نمایندگان توزیع عادلانه نیروها را به گفتگو گذاشتیم و دراین زمینه اتفاق نظر داریم .بنابراین اگر قرار باشد نیرویی را برای مدیریت در سطح استان معرفی کنیم مطمئنا از آن حمایت خواهد شد.
نورقلی پور درباره ی ایجاد تغییرات احتمالی مدیریتی درسطح بالای استان خاطرنشان ساخت:دربرخی دستگاهها لازم است تغییر انجام شود و ما در این مسیر از وجود نیروهای خلاق بومی بهره مند خواهیم شد.طرح ها و اهدافی وجود دارند که از این پس باید به مرحله ی عملیاتی برسند.
این نماینده مجلس دهم با استقبال ازپیشنهاد اطلاع رسانی فعالیت هایش  به مخاطبین از طریق تریبون جمعی گفت:مسلما در این راه نقش رسانه بیش از پیش تعیین کننده می باشد.اساس کار و برنامه های بنده  با هدف ایجاد و تقویت امید در دل مردم  است و از آنجا که به دلیل فشردگی کاری نمی توانم با همه ساکنین حوزه دیدارمستقیم داشته باشم با آنها ازطریق رسانه در ارتباط خواهم بود.

دیدگاه‌ها  

+4 #1 خوجه 1395-05-02 19:03
یاشاسین نورقلی
الله قوات
نقل قول کردن
+6 #2 احمد 1395-05-02 19:59
اقا علوم پزشکی رادریابید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر