c_300_250_16777215_10_images_hamandishi.jpg

ترکمن سسی ،طاهرجانی:مسئله ضریب نفوذ یکی از مهمترین مباحث در حوزه صدا و سیما بشمار می رود زیرا باید بدانیم برنامه های ملی و استانی به چه میزان در بین مردم  نفوذ دارند و همچنین چه میزان وثوق در نزد بینندگان نسبت به برنامه های پخش شده دیده می شود.

رامین نورقلی پور نماینده ی مردم حوزه غرب  در مجلس شورای اسلامی درجریان دیدار مجمع نمایندگان استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان مطلب فوق گفت:در واقع برایند نهایی تمامی فعالیت های ما به این موضوع ختم می شود که در کنار کار فنی، افزایش کیفیت در برنامه ها را نیز مورد لحاظ قرار بدهیم زیرا قطعا مردم از برنامه ها در جهت تهیه ی اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند.
نماینده مردم غرب استان در مجلس دهم تصریح کرد:در آینده نه چندان دور درصد بسیاری از مخاطبین از همه کشورها به اینترنت دسترسی خواهند داشت بدون آنکه مجبور باشند هزینه زیادی صرف کنند در این شرایط وظیفه ما این است که به گونه ای کار کنیم تا نظر مساعد مردم را جلب نماییم و مخاطبان برای دریافت اخبار و اطلاعات مورد نظر به صدا و سیما مراجعه نمایند.
نورقلی پور ادامه داد:برای اینکه بتوانیم برنامه های برون مرزی خود را تقویت کنیم نیاز به تحرک بیشتر داریم زیرا با کشور همسایه ترکمنستان دارای زبان مشترک هستیم و افزایش تحرک می تواند علاوه برمخاطبان برون مرزی,در داخل استان هم با استقبال علاقمندان داخلی مواجه شود.
وی یادآور شد:اضافه شدن اخبار ترکمنی به برنامه های شبکه ی محلی رویداد بسیار مهمی است و بنده بازخوردهای متعدد و مثبتی را دراین باره مشاهده کردم از سوی دیگر برنامه هایی که محتوای سرگرم کننده دارند برای مخاطبان دلپذیر و حائز اهمیت می باشد.
نورقلی پور خاطر نشان نمود:حدود 90درصد از اعتبارات کشور صرف هزینه های جاری می شود که این مسئله در مورد صدا و سیما نیز صدق می کند در عین حال نیازبه پیدا کردن منابعی داریم که بتوانند کاستی ها را جبران نمایند.
این نماینده مجلس احساس وظیفه در نزد مجمع نمایندگان استان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت:ما فکر می کنیم صدا و سیما ابزار موثری در خصوص حرکت های بجا و حساب شده و رفع مشکلات و معضلات بوده است.ما چند برنامه ی اساسی داریم و بدون شک رفع معضلات حوزه ای در سایه ی برنامه های گروهی در راستای حرکت توسعه ای استان است.
نورقلی پور مواردی من  جمله موضوع منطقه آزاد تجاری,رسیدگی به توسعه ی جزیره آشوراده و میانکاله و ارتقای وضعیت جاده ها را جزو موضوعاتی دانست که نیاز به کار کارشناسی دارند و در پایان نسبت به  اجرایی شدن طرح های مختلف در زمینه های فوق اظهارامیدواری کرد.

دیدگاه‌ها  

+4 #1 kimia 1395-05-04 23:08
یاشاسین دکتر ...غراوی که به فکر اتحاد می باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر