c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000987655.jpeg

ترکمن سسی-برهان الدین فاتح:از ظهور داعش به عنوان گروهی افراطی در خاورمیانه مدت زمان اندکی در قیاس با دیگر گروه های افراطی سیاسی و مذهبی سپری می شود.

 

این گروه که به عنوان گروهی تکفیری و تروریستی شناخته می شود در مدت زمان اندک ظهور خویش ضربات جبران ناپذیری بر پیکره ی جهان اسلام وارد ساخته است،گروهی که درباره عوامل پیدایی آن و حامیان اصلی اش بحث های زیادی مطرح است ولیکن چیزی که مسلم است غیرانسانی بودن رفتارهای این گروه افراطی و انحرافی است که بنام اسلام تمام می شود و چهره ای تروریستی از اسلام ناب محمدی به غیرمسلمانان نشان می دهد.

 

از زمان پیدایی این گروه افکار عمومی جهان بالاخص مسلمین به سمت آنها نشانه رفته است و از دیگر مصائب مسلمانان غافل شده اند.

 

از زمان ظهور داعش و انتشار کلیپ های اقدامات غیرانسانی این گروه مسئله فلسطین کمتر به چشم آمده است،فلسطینی که نماد ایستادگی در عصر حاضر برای مسلمین بوده است کمتر مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گرفت و در اظهارات سران کشورهای اسلامی کمتر به مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه اشاره ای می شود.

 

در چند روز گذشته هر روز خبری از شهادت جوانان فلسطینی در رسانه ها پیچید که باعث رنجش خاطر هر شنونده ای گشت ولیکن تکرار جنایت اسپایکر و قتل عام بیش از 50 نفر توسط داعش باعث شد تا توجه افکار عمومی به این گروه انحرافی و افراطی باشد.البته در موارد دیگری نیز شاهد مظلومیت بیشتر مردم فلسطین بودیم چرا که در جریان جام جهانی فوتبال 2014 برزیل اسرائیل غزه را آماج حملات خویش قرار داده بود که پس از پایان این جام حملات اسرائیل نیز قطع شد.

 

 

مسلمانان مظلوم میانمار که تصاویر کشتار بی رحمانه آنها توسط بودایی ها قلب هر انسانی را سخت به درد می آورد در بدترین شرایط انسانی قرار دارند و متاسفانه هیچگونه واکنشی از سمت سران کشورهای اسلامی نسبت به مسلمانان این کشور دیده نمی شود،مسلمانانی که سالهاست درگیر جنگ های تحمیلی و کشتار بی رحمانه توسط بودایی های تندرو هستند تا جاییکه برخی اوقات مسئولین کشور میانمار به حمایت از بودایی ها پرداخته و مسلمانان این کشور را شهروند میانمار نمی دانند.

فیلم هایی که از وضعیت مسلمانان میانمار منتشر می شود برخی اوقات شامل کشتار نمی شود بلکه صفت سلاخی مسلمانان عبارت واقعی تری بنظر می رسد.

آتش زدن مسلمانان،تجاوز به نوامیس،کشتن کودکان مقابل والدین و زجر دادن آنها،تکه تکه کردن مسلمانان از جنایاتی است که تاریخ کمتر به خود دیده است و سکوت سران کشورهای اسلامی مایه خجالت و شرمساری است.

 

مسلمانان ترک تبار چینی که تحت سلطه حکومت چین شاهد رفتارهای نامتعارف و غیرانسانی از سمت تندروهای این کشور هستند و دو سالی است که در ماه رمضان صدای مظلومیت آنها به گوش می رسد چرا که حکومت کمونیست چین اجازه روزه داری به آنها نمی دهد و با خوراندن گوشت خوک و شراب باعث رنجش خاطر و نفرت مسلمانان این کشور نسبت به خود می شود.

 

این جنایات در سایه جنجال سازی های عظیم رسانه ای داعش صورت می گیرد و باعث می شود تا مظلومیت فلسطین،کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار و آزارهای غیرانسانی نسبت به مسلمانان چین به چشم جلوه گر نشود و در سایه سکوت سازمان کشورهای اسلامی و جنبش غیرمتعهدها نسبت به این موارد عوامل جنایات فوق با خاطری آسوده به کار خویش ادامه دهند،سازمان ملل نیز دست حامیان اصلی داعش است و محل مناقشه برای بازی های سیاسی بر سر این گروه تروریستی است.

 

طبق آیه قرآن مسلمین نسبت به خود رئوف و مهربان و نسبت به کفار سخت هستند ولیکن در عصر حاضر شاهدیم مسلمین نسبت به خود سخت دل و نسبت به دشمنان خونی خود مهربان شده اند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر