c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-در انتخابات مختلف جریان ها و تشکل های زیادی پا به عرصه می گذارند.

کاندیداها به عنوان علاقمندان تصاحب کرسی های مختلف در جهت رسیدن به اهداف مشخص شده خویش،در انتخابات شرکت می کنند و خود را در معرض آرای مردمی قرار می دهند.

 

اهدافی که امکان دارد علاوه بر خدمت،دست یابی به منافع شخصی نیز از دلایل اصلی آن باشد که از نظر صاحب قلم اگر مزدی برای خدمت و اقدامات قانونی باشد از حلال هم واجب تر است.

 

کاندیداها به عنوان یکی از جریان های انتخاباتی شناخته می شوند که شاید در مناطق قومی و اقلیت نشین بزرگ ترین و قدرتمند ترین جریان انتخاباتی به شمار آیند.

 

گنبدکاووس جریان های انتخاباتی خاص خود را دارد که میزان اختلافات و نفاق های سیاسی و شخصی هر دوره بیشتر از دور قبل می شود که آن نیز به سیاست زدگی برخی از جریان ها و حرکت های برخی یاشولی نماها و لمپن های انتخاباتی بر می گردد.

 

طبق شنیده ها از اکنون تهدید و تطمیع کاندیداهای شورای شهر و حتی مجلس شورای اسلامی یازدهم توسط برخی از ورشکسته های سیاسی و باج گیران انتخاباتی در گنبدکاووس شروع شده است.

 

کاندیداهای محترم شورای شهر گنبدکاووس باید توجه داشته باشند که اگر از اکنون خود را در وعده های تهی از واقعیت برخی از باج گیران انتخاباتی اسیر کنند،در صورت راهیابی به شورای شهر نیز فعالیت آنان با خاطری آزاد دور از انتظار خواهد بود،چرا که رانت خواری ها و فشارهای لمپن انتخاباتی شروع خواهد گشت،این عزیزان می توانند ابعاد فشارهای ناحق را از اعضای شورای شهر فعلی گنبدکاووس سوال کنند.

 

افرادی که از اعضای شورای شهر فعلی به عناوین مختلف در انتخابات دور چهارم حمایت کردند،حال قصد حذف تمامی آنها را دارند که از چند حالت خارج نیست،یا اعضای شورای شهر گنبدکاووس عملکرد ضعیفی داشته اند که در این صورت یاشولی های انتخاباتی نیز باید پاسخگو باشند و نباید از اشتباهات خود طفره بروند،یا اینکه در چهار سال قبل اعضای منتخب آنها قول داده اند که در دور پنجم کاندید نمی شوند که چنین سخنی صحت ندارد،ولیکن دلیل اصلی رانت خواری و دخالت برخی از یاشولی نماهای انتخاباتی گنبدکاووس است که با صبر از سمت اعضای شورای شهر گذشت می شد ولیکن هنگامیکه این بزرگواران مقابل این باج گیران انتخاباتی قد علم کردند،پروژه حذف آنها شروع شد.

 

 

اعضای شورای شهر فعلی مصداقی کوچک هستند که هیچ وعده ای به برخی یاشولی نماهای انتخاباتی نداده بودند،با این تفسیر این بلا بر سر آنان آورده شد و عملکرد چهار ساله آنان با سراسر سیاه نمایی نشان داده می شود،البته این عزیزان نیز موارد مثبت و منفی زیادی دارند که انتظار می رود نقد منصفانه ای از آنها شود.

 

کاندیداهای انتخاباتی اگر به تهدیدها،تطمیع ها،وعده ها و مبالغ انتخاباتی تن بدهند،از ایفای هر نقش مثبت در مدیریت شهری عاجز خواهند ماند.

 

کاندیداها خود جریانی بزرگ هستند،حتی بزرگتر از تشکل های انتخاباتی در منطقه به شمار می روند.

 

کاندیداهای عزیز هزینه های مادی و معنوی را به جان می خرند و نباید خود را درگیر شومن های انتخاباتی کنند.

 

کسانی که قیمت مالی آنها در انتخابات مشخص است هیچ جایگاهی نزد مردم ندارند،این باج گیران انتخابانی پشت قومیت و مذهب خویش پنهان می شوند و گندکاری سیاسی خود را بر گردن قومیت و مذهب می اندازند،در واقع جرات پذیرفتن اعمال و گفتار خود را ندارند و لقب بوقلمون صفت سیاسی برازنده آنان است.

 

از کاندیداهای عزیز می خواهیم خود را دست کم نگرفته و کاسه گدایی به دست نزد برخی باج گیران انتخاباتی نروند،اگر قصد شما واقعا خدمت است،سنگرهای خدمت فراوان هستند و شورای شهر یکی از آنها است که امیدواریم در مدیریت شهری نقش ویژه خود را داشته باشید.

 

سخن آخر اینکه اگر اکنون با سرسپردگی برخی افراد وارد انتخابات شوید،در آینده نیز سرسپرده آنها خواهید بود و اجازه خدمت را از شما سلب خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 مرد محمد 1395-11-10 11:12
لطفا اسم نویسنده مطلب فوق را هم بگید تا بدونیم این یادداشت قشنگ رو کی نوشته
نقل قول کردن
-3 #2 یونس 1395-11-13 10:12
با سلام ،
ضمن عرض خدا قوت به سایت خوب ترکمن سسی لطفا در انتقادهایتان با ادب تر باشید بنده در هیچ سایتی و رسانه ای به کلمه بوقلمون صفت سیاسی برخورد نکردم.
ولی در نوشتار فوق از این گونه جملات استفاده شده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر