c_300_250_16777215_10_images_62094.jpg

تركمن سسي - حال که دشمنان اسلام که در راس آنها آمريکا و اسرائيل و متحدان آنها هستند، براي مقابله با اسلام به تعبير مقام معظم رهبري شمشير از رو بسته اند.[1] و به جهت منکوب کردن مسلمانان و به استضعاف کشيد اين ملت، از هيچ تلاشي فروگذار نمي کنند،[2] ما مسلمانان چه وظيفه اي به عهده داريم؟

آيا بايد بازيچه ي دست اين مناديان دروغين حقوق بشر شده و از اصول اصلي اسلام عقب نشيني کنيم؟ آيا بايد فريفته ي ظاهر غلط انداز پيشرفت هاي غرب شده از اسلام دست بکشيم؟ آيا بايد مثل عده اي تندرو به اسم مقابله ي کامل با مظاهر غرب، به جان ساير ممالک مسلمين و مردم بيگناه بيفتيم؟[3] يا اينکه به دنبال راه چاره اي منطقي و عاقلانه بوده در عين حفظ اعتدال، به مقابله با اين دشمن ديرين برخيزيم.
البته مقابله با دشمن نيازمند توانايي و اقتدار است. خصوصا اگر با دشمن قدري چون غرب که از تمام امکانات روز در تسليحات و تبليغات برخوردار است، روبرو باشيم، لزوم اين اقتدار و آگاهي دو چندان مي شود. در مرحله ي بعد بايد بدانيم اقتداري که در شرايط کنوني مسلمين بدان نياز دارند از چه نوع و از چه سنخي بايد باشد. اين همان است که رهبر معظم انقلاب بدان تاکيد دارند و مي فرمايند مسلمان‌ها بايد به عناصر قدرت خودشان برگردند، يعني بايد در درونِ خودشان عوامل اقتدار و توانايي را روزبه‌ روز افزايش دهند. سپس بيان مي دارند که يكي از مهم‌ترين عوامل اقتدار، همين اتحاد و اتفاق است. اين براي ما درس است، براي ملت‌هاي مسلمان درس است.[4]
اين از يک سو و از سوي ديگر براي تقويت اين اقتدار بايد با تبليغات دروغين دشمنان عليه اسلام و نيز با عواملي که از سوي دشمنان اسلام براي تخريب وحدت اسلامي به کار مي‌رود، مبارزه کرد. رهبري به مسئله تبليغ در راستاي زشت جلوه دادن تصوير دنياي اسلام و نيز غير انساني جلوه دادن آن، با اعمال و اقدامات جريان‌ها و گروه‌هاي تکفيري اشاره مي‌کنند که علاوه بر ايجاد اختلاف بين مسلمين، تلاش دارند اعمال و اقدامات جنايت کارانه گروه‌هاي تکفيري را به همه مسلمانان تعميم دهند.[5]
لذا وظيفه ي تک تک مسلمانان است که هر کس به نوبه ي خود گامي در جهت تحکيم اين اتحاد بردارد تا بدين وسيله هم از نفوذ مخرب دشمنان و کارشکني ها و تفرقه افکني هاي ايشان در جوامع مسلمان جلوگيري به عمل آيد و بواسطه ي آن از ايجاد بستري براي تشکيل گروه هاي افراطي و فراهم شدن فضاي مناسب براي دشمنان جهت تبليغات سوء عليه جامعه ي مسلمان، ممانعت گردد.

پي نوشت :
[1]. بيانات مورخه 29/10/1392.
[2] www.adyannet.com/ar/node/11137
[3] www.adyannet.com/news/13191
[4]. بيانات مورخه 29/10/1392.
[5]. بيانات مورخه 29/10/1392.
منبع : dmsonnat.ir

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر