c_300_250_16777215_10_images_62170.jpg

ترکمن سسی - امان محمد خوجملی : یک طرح و چند سئوال دارم بهتراست یکی یکی در گروه مورد بحث قرار گیرد و با تبادل نظر دوستان پخته و آماده گردد.


1- اول بهتراست تعداد افراد تصمیم گیر را به چهل نفر افزایش دهیم تا گروه حزبی و اصلاح طلب وزن مناسبی از اشخاص داشته باشد. اصلاح طلب و اصلاح طلب حزبی بودن هر کس را 5 نفر افراد نشاندار اصلاح طلب به صورت کتبی تایید کنند این مانند تایید اعتبار نمایندگان مجلس می باشد. و برگه های تاییدیه درپرونده گروه ثبت و ضبط شود. تعداد افراد این گروه از این چهل نفر قابل افزایش نباشد و اگر هم قابل افزایش باشد، حق رای نداشته باشند چون تصمیم و رای گیری را دشوار خواهند کرد. بگذاریم تصمیم را همان چهل نفر با رای گیری تصویب کنند. تا زمانیکه تعداد اعضا بصورت قطعی تا پایان تعطیلات مشخص نشود تشکیل جلسه حضوری ضرورتی ندارد. چون هر عضو جدید صحبتهای قبلی را تکرار خواهند کرد. بحث فقط در گروه فضای مجازی باشد. تا آن موقع بهتر است دوستان افراد صاحب صلاحیت را شناسایی و دعوت کنند. تعداد چهل نفر به خاطر این است که کسی گروه موازی اصلاح طلبی را نتواند تشکیل دهد تا اقتدار ما را به عنوان اصلاح طلب به چالش بکشد.


2- در مورد راه جدید و حزبی اصلاح طلبی جدید دوستان نظر بدهند و بعد صحبتهای موافق و مخالف در گروه بصورت حضوری رای گیری شود . اگر راه جدید حزبی و اصلاح طلبی با رای اکثریت نصف به اضافه یک حضار مورد تصویب قرار گرفت بحث پیوستن یا نپیوستن به یاشولیها منتفی می شود. اگرهم تصویب نشود این گروه موضوعیت خودش را از دست خواهد داد و هر کس می تواند پی کار خودشان برود.چون این یک دو راهی است باید یک راه بر گزیده شود.


3- در مورد تعداد نامزدهای شورای شهر بحث شود آیا تعداد آنها چند نفر باشد؟ 6 نفر یا 7 نفر یا 8 نفر؟ بعد از صحبتهای مخالف و موافق  و کفایت مذاکرات توسط رییس جلسه اعلام و رای گیری صورت می گیرد تا تعداد مشخص شود.رای گیری به خاطر این است صحبتها تکراری نشود تا وقت جلسه گرفته شود.


4- بعد از مشخص شدن تعداد نامزدها باید در مورد سهمیه احزاب که هر حزب چند نامزد معرفی بکند باید بحث و بر رسی شود و بعد از صحبتهای مخالف و موافق و کفایت مذاکرات توسط رئیس جلسه اعلام و رای گیری صورت گیرد تا سهمیه احزاب مشخص شود.


5- بعد از مشخص شدن سهمیه احزاب باید سهمیه زنان و مردان مشخص شود که چه تعداد باشند. تصویب این بند و جزئیات آنهم مثل موارد بالا خواهد بود. برای جلوگیری از اطاله ی کلام از تکرار آن خود داری می کنم.


6- بعد از مشخص شدن سهمیه زنان و احزاب باید تعداد نامزدهای دو طرف (ترکمن ها و فارسها یا شیعه ها و سنی ها) رای گیری شود. مانند بندهای قبلی.


7- آیا نامزدهای اصلاح طلب باید از درون گروه چهل نفره ی احتمالی باشند یا خارج ازگروه هم می تواند باشد. این بند و چگونگی آن هم بارای اکثریت تصویب شود.


8- آیا نامزدهای ما در لیست گروههای دیگر ترکمن و فارس قرار گیرد باید گروه اصلی خود را مشخص کنند که نامزد اصلی کدام گروه است و در کدام ستاد تبلیغاتی فعالیت خواهد کرد.؟ و در مقابل کدام گروه پاسخگو خواهد بود؟.نامزد ما باید به صورت کتبی  این موضوع را مشخص کند.


9- دوستانیکه عضو این گروه هستند نمی توانند عضو گروههای دیگر باشند هم در گروه احزاب و هم در گروه یاشولیها فعالیت کنند. باید یکی را انتخاب کنند. چون در غیر اینصورت هویت ما را مخدوش و رای دهندگان را سر در گم خواهند کرد.


10-نامزدهای ما مؤظفند مسائل اخلاقی را رعایت کنند و پیروزی ما به هر قیمت نخواهد بود. همه چیزما در چارچوب های قانونی و موازین اخلاقی خواهد بود.


11-  شعار نامزدها را این گروه چهل نفره ی احتمالی تصویب خواهند کرد و نامزدها هم مبلغ آن خواهند بود.
12- دریافت کمک مالی از دیگران و مخصوصاً از ثروتمندان باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا خدای نکرده تعهدات ناصواب  ایجاد نکند که بعداً گرفتاری بوجود آورد.


13- نامزدی که دراین گروه برای کاندیداتوری رای نیاورند حق نامزدی در گروهای دیگر یا به صورت انفرادی را دارد یا نه؟ اینهم در گروه طبق بندهای قبلی تصویب شود.


14- نامزد ترکمنها را ترکمنها مشخص خواهند کرد نامزد فارسها را فارسها. لیاقت و شایستگی و توانمدی را ارائه برنامه ها و طرحهای مناسب و راههایی جدید نامزدها مشخص خواهند کرد.


15- خود نامزدهای احتمالی هم می توانند در جلسه گروه حزبی و اصلاح طلبی شرکت بکنند یا نه، باید با رای گیری تصویب شود.


16- درمورد آزادی لابیگری و رای زنی نامزدها با اعضای گروه باید با رای گیری تصمیم گیری شود که بعداً کسی به پنهان کاری و خیانت متهم نشود.


17- موارد شانزده گانه ی بالا به صورت علنی و با بلند کردن دست در اولین جلسه گروه حزبی بعد از تعطیلات عید نوروز مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

امان محمد خوجملی 1396/01/03

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر