c_300_250_16777215_10_images_62292.jpg

ترکمن سسی - امان محمد خوجملی:گاهی اوقات در زمان انتخابات انسان با پدیده های بزرگ و کوچکی مواجه می شود که در زمان غیرانتخابات هم تصورش نمی رود و هم خنده دار است.

چند وقت پیش میدان تازه تاسیس شمالی شهر که مبدا ورودی از شمال به شهرگنبد می باشد این میدان به نام شاعر بزرگ مختوم قلی فراغی مزیّن شد.

اما این میدان هنوز وضع مناسبی ندارد چون آن منطقه شهر که جزو روستای آق قایه محسوب می شود. شاید آن میدان را با بودجه ی روستایی نشود به صورت مناسب آباد و زیبا کرد. بهتراست دهیاران سایر روستاها هم به این میدان که نام مختوم قلی را بر روی خود دارد کمک کنند.

چون مختوم قلی فقط به یک روستا تعلق ندارد. هر جا نام مختوم قلی باشد بهتراست همه در ساختن و آباد کردن آن سهیم شوند. نام مختومقلی هم در تابلوی بسیار کوچکی نوشته شده بود که در شان این شاعر بزرگ نبود .

برای نصب تابلو هم نزدیک ده نفر آدم به آن چسبیده و عکس گرفته بودند وبه محص اینکه این تصویر را درفضای مجازی دیدم خنده ام گرفت و گفتم: خدایا یک تابلوی کوچک و این همه آدمهای متشخص و بزرگ برای چی؟. برای نصب این تابلو دو نفر آدم کافی است.

البته دوستانی که در کنار تابلو دیده می شدند همه نامزد شورای شهر نبودند. اما لازم نیست دوستان برای پیروز شدن در همه جا دیده شوند واز همه جا برای خودشان عکس بگیرند. بهتر است کارها و عکسها با وزن خود تناسب داشته باشد و گرنه ممکن است نتیجه مطلوب ببار نیاورد. چون گاهی اوقات تبلیغ نامناسب استعداد آنرا که دارد به ضد خود تبدیل شود و به صاحب یا صاحبان آن آسیب برساند.
امان محمد خوجملی -19/01/1396

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر