c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترکمن سسی-شامگاه روز یکشنبه دوم اردیبهشت خبری از نشست هم اندیشی تعداد کثیری از کاندیداها در فضای شهر پراکنده شد که در نوع خود یک گام مثبت در راستای همدلی و اتحاد در تعیین سرنوشت یک دوره چهارساله برای آینده شهر بود.

نشست 35 نفر از کاندیداها در منزل یکی از آنها خبر از یک عزم و جزم برای انسجام و اتفاق نظر،بدون دخالت منفعت طلبانی بود که همواره در جهت منافع و مطامع خویش در صدد مهندسی کردن این پارلمان تخصصی شهر هستند.

نفس این حرکت بسیار زیباست و شنیده ها از فضای آن امیدها را برای نجات شورای شهر از جولانگاه سیاست زدگان بیشتر کرده است.

 

البته هنوز باز خورد این نشست در سطح جامعه در حال ارزیابی است و بالتبع ادامه آن میتواند عزم جامعه را در رفتاری متفاوت به برگزیدن مدیران و سیاست گذاران توسعه شهر دو چندان کند و آینده آن را بدست نخبه هایی واگذارد که عاری از هر گونه سیاسی کاری و کرنش در مقابل صاحبان لابی ها و پیمانکاران انتخاباتی هستند.

 

اما آنچه که لازم است تا فعالان سیاسی و انتخاباتی صادق و دغدغه مند شهر در اینخصوص انجام دهند آن است که آنها را در رسیدن به نقطه اشتراکی که همه نظرات و طیف های فکری و تخصصی را نمایندگی کند،در این حرکت امیدوار کننده یاری نمایند و مانع از نقش آفرینی بازیگردانانی شوند که هنوز در درک واژه تخصص،درایت و کارآیی نیاز به آموزش دارند.

ضمن احترام به ارتقاء شعور سیاسی جامعه به نقش خود در قبال هدایت آن در مسیر رشد و بالندگی دقت عمل داشته باشند و خاطر نشان نمایند که برکشیدن افراد توانمند و کارآمد از جمع کاندیداهای محترم،نه با موزاییکی کردن نقشه شهر و نه با برانگیختن احساسات عشیرتی و طایفه گری،بلکه با معیارها و شاخصه هایی حاصل میشود که خود کاندیداهای محترم بر صحت و سلامت متد آن صحه گذارند.

میزان،رای ملت است و وحدت و همگرایی در سایه ایجاد منزلت اجتماعی برای عزیزان مان میسر است.عزیزانی که در صورت لزوم نه با تهدید و تحمیل بلکه با اراده خود میدان را در اختیار افراد شایسته تر قرار خواهند داد. این مهم اگر حاصل شود پیروزی زیباتر و بزرگتری از نتیجه انتخابات بنام اتحاد و همدلی به همراه خواهد داشت. 

 

خداوند همه ما را مرهمون عاقبت خیر نموده و سره را از ناسره برما تنویر نماید.

 

خوجه محمد نیک رفتار

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر