c_300_250_16777215_10_images_00--.jpg

ترکمن سسی-صبح روز گذشته حملات تروریستی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی باعث شهادت جمعی از هم وطنان عزیز ما شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،برخی از شخصیت های ترکمن گلستانی در بیانیه و پیام هایی این حملات تروریستی را محکوم کردند.

 

 

عبدالصمد بردی پور(فعال سیاسی و حقوقدان گنبدکاووس)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حملات تروریستی ناجوانمردانه و غیر انسانی صبح امروز(17 خرداد ماه) به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی در تهران باعث اندوه خاطر ملت عزیز ایران گردید.

 

این حملات کورکورانه و شهادت جمعی از هم میهنان عزیز ما دلیلی آشکار از یاس و نا امیدی دشمنان قسم خورده این خاک است.

 

دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران با شلیک های کور و انفجارهای انتحاری سعی در خدشه دار کردن وحدت ملی و ناامیدی مردم از نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران را داشتند که تیر آنها به سنگ خورد.

 

از لحظات اولیه انتشار خبر،در سطح جامعه شاهد بودیم که چگونه مردم با یکدلی از خداوند رحمان می خواستند تا تروریست ها به سزای اعمال خویش برسند و برای سلامتی مجروحان و موفقیت نیروهای امنیتی در امر برخورد با تروریست ها و خنثی کردن آنها دعا می کردند.

 

بی شک ایران اسلامی یکی از امن ترین نقاط جهان است و دشمنان ملت چشم دیدن این امنیت و همدلی ملی را ندارند،بارها سعی در به آشوب کشاندن کشور ما داشتند که موفق نبودند و این بار نیز با درایت نیروهای امنیتی و مسئولین کشوری در ساعات اولیه ناکام ماندند.

 

این واقعه دردناک را خدمت رهبر معظم انقلاب،خانواده شهیدان و مجروحان این اقدام تروریستی تسلیت می گویم و از نیروهای امنیتی و انتظامی که با حضور بموقع خویش این اقدام غیر انسانی را خنثی کردند،کمال تشکر را دارم.

 

 

دانیال آخوند خرمالی

انا لله وانا الیه راجعون

«و به زودی آنان که ظلم کردند خواهند دانست که بازگشت و دگرگونی آنان چه خواهد بود(سوره شعراء/ آیه 227).»

 

کوردلان وبیخبران از دین ومذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل ومجلس شورای اسلامی ایران بوجود آوردند که در هیچ آیین ومسلک آسمانی به آن جواز داده نشده است بگذرد از اسلام که سراسر رحمت وشفقت وهمدلی واتحادو انسجام بین همه مسلمین بلکه کلیه جوامع بشری است وهرگز اجازه ترور وانفجار وانتحار را نمیدهد.

این تفکر تکفیر یک تفکر وهابی وصهیونیست است برای تیکه تیکه کردن پیکره اسلام و مسلمانان میباشد لذا این کوردلان بزدل در داخل ماه مبارک رمضان ماهی که خدا حرام اعلام کرده و جنگ و خونریزی را نادرست اعلام کرده با حمله به زائرین بارگاه حضرت امام و مجلس شورای اسلامی که نماد ملی یک کشور است وفقط منتخبین وخبرگان یک ملت در آن حضور دارند،نشان دادند که بویی از اسلام حقیقی نبرده اند وهیچ ارتباطی با دین ومذهب ندارند.

لذا ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی عرض تسلیت داریم به محضر مقام معظم رهبری وآحاد مردم فهیم ایران و آرزوی صبر جزیل به بازماندگان این حادثه وطلب علو درجات به شهدای این واقعه داریم وشفای عاجل برای مصدومین را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم وخدا قوت هم عرض میکنیم به کلیه نیروهای امنیتی ونظامی کشور عزیزم جمهوری اسلامی ایران.

حب الوطن من الایمان

من الله التوفیق 

 

رشید خرمالی(فعال سیاسی و انتخاباتی)

 

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و فرزندان شجاع ایران که در اقدامی تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب و مجلس شورای اسلامی که به دیدار معبود شتافتند،برای ملت ایران سخت و جانسوز بود. 

 

تروریست‌های وابسته که به طور نهان و آشکار تحت حمایت آمریکای جنایت‌کار قرار دارند،نمی توانند با چنین اعمال ننگینی در عزم راسخ ملت ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با تروریسم تکفیری- صهیونیستی خللی وارد نمایند.

این جانب ضمن تسلیت شهادت این عزیزان  به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های داغدار این عزیزان  از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای  آنها صبر و اجر وافر مسألت دارم.

 

عبدالرحیم سن سبلی(فعال سیاسی)

کشتار مردم بی گناه و روزه دار تنها از کسانی بر می آید که هیچ شناختی از اسلام واقعی ندارند.

حادثه امروز دو نکته اساسی درخود دارد

یکی ذات واقعی تروریست ها که نشان دادند هیچ بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند.

و نکته دوم و اساسی امنیت  کشور و مردم است که همگان در این رویداد متوجه شدیم که قابلیت مذاکره و معامله بر سر آن وجود ندارد و کوچکترین کوتاهی و سهل انگاری در برابر آن پای تروریست ها را تا حساسترین نقاط مملکت باز خواهد کرد.

ضمن عرض تسلیت خدمت رهبر معظم (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی بابت شهادت روزه داران بیگناه و بی دفاع در این عمل ضدانسانی،امیدواریم در سایه اتحاد مسئولین و پشتوانه ی مردم فهیم ایران اسلامی دیگر شاهد چنین ترقه بازی هایی در خاک پاک میهن عزیزمان نباشیم.

 

 

عبدالرحمان خوجه(حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری)

"حمله به مجلس حمله به ملت بود."

مجلس خانه ملت است.در هر کشوری مجلس نماد تفویض حاکمیت به مردم است. در واقع حمله به مجلس شورای اسلامی،حمله به ملت ایران بود.همه اشکال اعمال و حملات تروریستی مذموم است. دین اسلام دین اخلاق و انسانیت است.در قرآن عظیم الشان نیز بیان گردیده" من قتل نفسا فکانما قتل الناس جمیعا " که موید این نکته است؛ قتل یک فرد به مانند قتل همه مردم است.

 

بر این اساس ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران نظر به آیه شریفه "واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا" در شرایط کنونی حفظ وحدت و همبستگی از اهم امور است.دوست حقوقدان و عزیزم جناب عبدالسلیم قازلی کر،از مجروحان حادثه تروریستی امروز مجلس اهل استان گلستان می باشد( که طی تماس تلفنی جویای سلامتی ایشان شدم)،نمونه ای از این واقعیت تلخ است که تروریسم به قومیت و مذهب خاصی ضربه نمی زند بلکه وحدت و انسجام اسلامی ملت را هدف قرار داده است.

 

 

جبار قره(فعال شاخص اصلاح طلب)

درپی بروز2واقعه تروریستی جاری توسط چند تن از بزدلان در تهران اعلام می داریم که تروریستهای جنایتکار داعش که دست پرورده آمریکا و عوامل اعراب منطقه می باشند باید بدانند که ما مردم ایران با هرعقیده و قومیتی با وحدت وهمدلی در کنار همدیگر در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و همواره درکنار هم هستیم.

 

توی محمد ایازی(شاعر گنبدی)

دایخان من

 

هاووا دایخان من

دایخان من

الیم داکی اوراغیم گوروپ یونه

دینگه دایخان دیر اوئدمه گین منی

بیلی قورشونلی سالدات من

چوزوپ گلایسا قانیم

قوراماق اوچین حاسسا صحرامی

قوراماق اوچین عزیز واطانی

ایلیمینگ آخمئرلی آه لاری بیلن

اره داقان اوراغیم

ائنانینگ

ائنانینگ

ائنانینگ یاراغ یاسارین!

 

با سلام و درود بی پایان بر ملت شهید پرور ایران عزیز

اینجانب به سهم خود

حملات ددمنشانه منکران آزادی را محکوم نموده اعلام همبستگی خود را با آرمانهای مقدس نظام اسلامی مام میهنم بیان داشته قلب و قلم خود را چون همیشه در راستای حفظ ارزشهای مقدس ایران عزیر بکار بسته و خواهم بست

چو ایران مباشد تن من مباد

با درود و احترام: توی محمد ایازی...غریب

 

 

قربان محمد حسن نژاد(فعال سیاسی و جامعه شناس)

جنایات شرم آور و ناجوانمردانه تروریست های پلیددرحمله زبونانه انتحاری به بارگاه ملکوتی حضرت امام رحمه ا...علیه و مجلس شورای اسلامی ایران وبه خاک وخون کشیدن ده ها زن ومردبی گناه وبی دفاع روزه دار برگ ننگین دیگری برپلشتی ها و کارنامه منفور تروریست هاو حامیان آنهاافزود.

اکنون پرسش اصلی افکارعمومی جهان و وجدان های آگاه وبیداراین است که مدعیان حمایت ازصلح وامنیت چگونه بااین جنایت هولناک کنار می آیندو دم برنمی آورند.برخورد چندگانه باجنایت وتقسیم جنایت پیشگان به خوب وبد ازسوی دولت های حامی این گروههای مرگ آفرین ودیگرمدعیان حقوق بشروکمک های پیدا و پنهان به آنهاوقتی در موضع ضعف قراردارند،باعث جری ترشدن تروریست هاو طراحی جنایت های هولناکی می شودکه نمونه دیگری ازآن را امروزشاهدبودیم.مردم ایران درطول تاریخ پر افتخار هستی اش،همیشه سربلند وباشکوه زیسته،در برهه هایی همه ی دنیا یک طرف ایستاده وایران عزیز در مقابل آن ها وهیچ وقت کم نیاورده است،نمونه اش برجام  که کشورمان در یک طرف وتمام قدرت های دنیا متحد در طرف دیگر...پس ماهمیشه در کنار هم جانانه ودست در دست ایستاده ایم وهیچ وقت هیچ هراسی از کس یا کسانی نداریم،ممکن است کفتار وکفتارانی به گوشه ای ازاین دیار پاکی ها بطور ناجوانمردانه حمله ای بکنند و بره آهویی را زخمی سازند ویا آسیبی بزنند،اما هیچ گاه فرصت ماندن ولانه کردن را نخواهندداشت.اما زهی خیال باطل که لاشخوران وکفتاران را دراین کشور عزیز وقدیمی وبا ایمان،لانه ای باشد.

همیشه درمقابل بیگانه وبیگانگان باهمیم ومتحدخواهیم ماند.ضمن محکوم کردن جنایات خونین امروز و عرض تسلیت به بازماندگان شهدای حادثه تروریستی وسپاس وقدردانی از تمامی نیروهای امنیتی وسایر نهادهایی که برای پایان دادن این تعرض تمام تلاش خودرا ارائه وجان فشانی نموده اند.مامردم ایران زمین متحددرکناریکدیگر،امنیت را استوارتر از گذشته حفظ خواهیم کرد و همه باهم یک دل ویک صدا برای محو ونابودی وخشکاندن ریشه های تروریسم وافراطی گری درمنطقه وجهان برای همیشه درتکاپو خواهیم بودتاایرانی سرافرازتر بسازیم.

 

 

فرهاد ادیبان(فعال شرق گلستان)

حملات گروهک تروریستی داعش در تهران نشان از عزم جدی و مذبوحانه صهیونیسم و عمال دست پرورده ایشان در منطقه جهت ناامن کردن فضای آرام و امن جمهوری اسلامی ایران دارد.یقینا مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن هوشیاری و حفظ وحدت و همدلی در جامعه همچنان پایبند به آرمانهای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی خواهند بود.

با وجود پاسداران مخلص سپاه پاسداران,نیروهای امنیتی هوشیار و سایر مدافعان حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان شاهد ایرانی امن و قدرتمند خواهیم بود.

 

 

جبار ایری(فعال اصلاح طلب غرب گلستان)

بانگ الله اکبر بربام خانه هایمان فریاد همدلی وهمگرایی ملت خداجوی ایران است.ترور شیعه وسنی نمی شناسد او نگاه رحمانی اسلام وجمهوری اسلامی را درخانه ملت و جایگاه ابدی امام امت نشانه رفته است،این جسارت برفرزندان امام نظام وانقلاب باری بس گران است و طاق تحمل آن نیست بی شک مشت آهنین فرزندان این مرز و بوم چنان برسر آنان و حامیانش فرود خواهد آمد که مجال نفس کشیدن نخواهند داشت بیایید همه باهم ودرکنارهم ضمن دفاع از مرز وبوم و شرف انسانی خود ازنظام وانقلاب مان با الهام ازفرمایشات مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف مقدس نظام وبرنامه های دولت تدبیر وامید کوشاباشیم.

باهم هستیم درکنارهم هستیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس بودیم این آزمونی است که خداوند دربرابرماقرارداده است پس وظیفه خودرا درقبال خون شهدا بجای آوریم.خدایا سرافرازمان کن.

 

عبدالستار ثابت سید(فعال سیاسی شرق گلستان)

قطعا دشمن و بخصوص گروههای تکفیری و تروریستی بدانند که با اینگونه حرکات،خللی در اراده ملت بوجود نخواهد آمد بلکه وحدت وانسجام ملت ایران دو چندان خواهد شد واین اولین باری نیست که ما از گروهکهای تروریستی این گونه حرکات سخیف و دور از انسانیت را شاهدیم ولی هر کجا هم تکانی خورده اند نیروهای امنیتی وبویژه سپاه،لحظه ای درنگ ننموده و در نطفه خفه نموده اند. بنده نیز بعنوان یک عضو کوچک ازین جامعه،ضمن محکوم نمودن حرکت دور از انسانیت افراد مزدور ازخدا بی خبر،در شهادت ومجروح نمودن عده ای از هموطنان عزیز و ابراز همدردی با خانواده های معظم شهدا و جانباختگان ومجروحین در این حادثه،ازملت شریف ایران بویژه هم استانی های عزیز خواهانم که با حفظ وحدت وانسجام ملی بیشتر نسبت به گذشته،دشمن را مأیوس و ناامید نمایند. 

 

 

عبدی بدراق نژاد(رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی)

اقدامات کور تروریستی را باعث شهادت عده ای از هم وطنان عزیز گردید شدیدا محکوم و از تدابیر به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر وتشکر میکنم.

 

 

علی پژمان(فعال سیاسی)

‍ علی پژمان رئیس شورای اسلامی روستای قرق آق قمیش و فعال سیاسی در ساعات اولیه این حوادث ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران خاطرنشان ساخت دشمنان ایران اسلامی که از عزت روزافزون ایران اسلامی خشمگین هستند با استفاده از عمال و مزدوران خویش اقدام به حملات کور کرده تا به زعم خویش امنیت بی‌بدیل موجود در کشور را به چالش بکشند.

 

وی افزود:خواب دشمنان ایران اسلامی در ایجاد فتنه و بلوا در کشور هیچگاه تعبیر نخواهد شد،امن‌ترین کشور منطقه در سال‌های اخیر هم به لحاظ بیداری و هوشیاری مردمش و هم به لحاظ آمادگی و جان گذشتی نیروهای جان برکف امنیتی‌اش مجال هرگونه حرکت‌های کور تروریستی را از دشمنان قسم خورده خواهد گرفت.

 

مدیر گروه آموزش رسم الخط تورکمنی(تۆرکمن دیلی، مدنییتی)در تلگرام هم چنین اذعان کرد: برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده است نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب و اقتدار مسئولان خواب دشمنان بزدل و ترسو را آشفته کرده برای همین با انجام حرکات‌های تروریستی قصد ضربه زدن به این اقتدار را دارند.

 

 

ارازمحمد حاجی قادری(فعال سیاسی)

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادت مردم غیور و همیشه در صحنه.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حمله کوردلان و متحجران تاریخ .

خنثی سازی نقشه شوم عوامل استکبار و به هلاکت رسیدن دشمنان اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرزندان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض می نمایم.باشد که در سایه رهبری حکیمانه ید واحده گردیم و بردهان یاوه گویان بزنیم.

 

یوسف بدراقی(مدیر مسئول ماهنامه سلام صحرا)

همگام با همه ایرانیان شریف ومیهن دوست،حملات تروریستی داعش درتهران را محکوم می کنم.

بدانید تروریست،جناح و قوم وطایفه نمی شناسد.

درمقابل دشمن،ما با همیم.

 

امان محمد خوجملی(نویسنده و فعال اصلاح طلب)

قطعاً این حادثه تروریستی محکوم است.تروریسم از هر نوع آن محکوم است.چون در حادثه تروریستی انسانهای بی گناهی کشته می شوند که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.

 

 

سلیمان هاشمی(فعال سیاسی و پژوهشگر حقوق بین الملل)

«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ؛

 

ضمن محکومیت شدید حملات تروريستي دوازدهم رمضان 96 به مجلس شوراي اسلامي و حرم مطهر امام راحل ( ره)  بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي ایران،شهادت 12 نفر از هموطنان مان را به خانواده معزز این عزیزان،مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و متحد ایران تسلیت گفته،همچنین براي مجروحان این حادثه  شفاي عاجل را از سبحان تعالی  خواستارم.

واز تلاش تمامی نیروهای امنیتی کشور اعم از نیروهای سپاه،انتظامی و سربازان گمنام بخاطر مقابله با این گروه معاند،قدردانی می نمایم.

 

 

جمعیت ترکمنهای مقیم تهران

انا لله و انا الیه راجعون

 

حادثه تلخ حملات تروریستی در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی نشان داد کوته فکران و تفرقه انگیزان در پیگیری اهداف شوم خود مرزهای شرف و انسانیت را دریده اند. 

این رفتارهای تروریستی مطمئنا خللی در اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.ایام تلخ باعث می گردد تا اقوام، مذاهب، احزاب، گروهها و طبقات مختلف جامعه خوش نقش ایرانی بیش از گذشته به ارزش وجودی یکدیگر و اهمیت تعامل و همکاری فی ما بین با هدف اعتلای جامعه ایرانی توجه نمایند.

" جمعیت ترکمنهای مقیم تهران"ضمن تسلیت شهادت هموطنان عزیز و اعلام تاثر و همدردی با حادثه دیدگان این حملات کور،هر گونه اقدام علیه امنیت این آب و خاک و هر تلاش برای ایجاد تفرقه در صفوف به هم پیوسته جامعه ایرانی را شدیدا محکوم می نماید. 

در ماه مهمانی خدا،برای شهیدان این حادثه تلخ، علو درجات و برای خانواده بازماندگان و حادثه دیدگان از درگاه خداوندی صبر،مسالت داریم.

 

مراد قربانی(نویسنده و فعال سیاسی)

بنام خداوند آمرزنده مهربان

با سلام و قبولی طاعات و عبادات 

 

صلاة ظهر ایران با کج اندیشی عده ای منافق با خون و گلوله اقامه شد، گلوله نامردانه که هیچ جایی برای اندیشیدن ندارد.

 

بدینوسیله ضمن  تشکر از ایثارگری سربازان قهرمان ایران از اقدامات لازم و بهنگام،حرکت وقیحانه و وحشیانه کوردلان را در مجلس و مرقد مطهر محکوم نموده و از کلیه عوامل قضایی و امنیتی درخواست رسیدگی عاجل به این موضوع را داریم.

 

باشد که آرامش اهدایی با قطره قطره خون عزیزان میدان بهارستان،حرم مطهر امام در امتداد مدافعان حرم دوباره نوید امنیت و سرود آرامش را محضر ملت،رهبر معظم و رئیس جمهور محترم تقدیم نماید.

 

با تشکر فراوان 

خدمت گذار کوچک ترکمن صحرای ایران

 مراد قربانی

 

بیانیه جمعیت داوطلبان هلال احمر گنبدکاووس

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با لطف و عنایت خداوند رحمان ایران اسلامی عزیز ما،امروز یکی از امن ترین کشورهای دنیا و منطقه است.

 

صبح امروز حوادث تروریستی در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و اخبار این حوادث غیر انسانی،قلب تمام مردم ایران را به درد آورد،حوادثی که نشان از ناامیدی دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

 

حوادثی که امروز رخ داد نشانگر شکستی بزرگ برای دشمنان کشور اسلامی ما و پیروزی عظیم و سراسر غرورانگیز برای ملت ما است.

 

این واقعه دردناک و شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان را در این حادثه تروریستی به رهبر معظم انقلاب اسلامی،ملت بزرگ ایران و خانواده های این عزیزان تسلیت می گوییم و از نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی که جهت خنثی کردن این حادثه ثانیه ای درنگ نکردند کمال تشکر را داریم.

 

 

بیانیه شهرام غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی دهم 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جمهوری اسلامی ایران،به لطف انقلاب اسلامی خود،رهبری مقتدر آن زمان خود و باز رهبری مقتدر این زمان خود و به لطف مردم فهیم انقلابی خویش همواره فتنه های دشمنان نظام را سرکوب کرده است.

 

حال که امروز ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست،عده ای بزدل با افکار غلط و اوهام زده سعی کردند ایران را نا امن  جلوه دهند،بدون شک سخت در اشتباه هستند و به خطا می روند.

 

راهی که می‌روند بیراهه است و از طرف همه ما محکوم به فنا هستند.

هیچ گروهی در برابر ایران اسلامی قادر به ارزش شکنی های انقلاب نیستند و بزودی دودمان این گروه ها برچیده خواهد شد.

 

با اندوه قلبی،به شهادت رسیدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض می نمایم و امیدواریم هیچ خدشه ای در آینده هر چند با ابعاد کوچک به بدنه نظام و ایران بزرگ وارد نشود.

 

به امید نابودی کامل تروریست ها در منطقه 

 

 

 

محکومیت حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) توسط نماینده گنبدکاووس

قرجه طیار نماینده مردم شریف گنبدکاووس و بخش داشلی برون بلافاصله پس از پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه 96/3/17 مجلس شورای اسلامی طی تماسی حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.

 

وی حمله کور و وحشیانه تروریستی به مردم،مراجعین و کارکنان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل را نشانه ضعف و ناتوانی تروریست ها قلمداد نمود.

 

️نماینده مردم گنبدکاووس ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر نیروهای امنیتی،نظامی و انتظامی،مردم را به خویشتنداری و خونسردی و همکاری با مسئولین فراخواند.

 

وی ضمن آرزوی علو درجات برای شهیدان حادثه، برای کلیه مجروحان شفای عاجل مسئلت نمود.

 

دفتر ارتباط مردمی آقای قرجه طیار

 

 روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر رامین نورقلی پور

 

شهادت و زخمی شدن هموطنانمان در حملات تروریستی امروز در تهران را تسلیت عرض نموده،این اقدام ضدبشری و خصمانه را به شدت محکوم می کنیم.

 

وحید دلیجه(رئیس ستاد جوانان شهرستان آق قلا دکتر حسن روحانی)

️انا لله و انا الیه راجعون راجعون

 

در عملیات تروریستی امروز،۱۲ تن از مردم ایران اسلامی به مقام والای شهادت رسیدند و بی گناه،در خون خود غلتیدند،این شهادت مظلومانه را به محضرمقام معظم رهبری،رییس جمهور و مردم شریف و متدین کشور ایران اسلامی تسلیت عرض نمونده وبرای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسالمت داریم.

 

ایران اسلامی ما همیشه مورد هجوم تروریست ها بوده و از اول انقلاب سرداران و دانشمندان و ... را از دست دادیم.

 

اما اینبار با ایثارگری نیروهای امنیتی و انتظامی و کلیه عوامل در چند ساعت توانست همه تروریست ها را به هلاکت برساند،جا دارد از همه عوامل که دست در دست هم دادند تا این مهاجمان تروریست را به هلاکت برسانند و امنیت و آرامش را به مردم عزیز ایران اسلامی باز گردانند تشکر و قدر دانی میکنیم.

تورکمن صحرا این اقدام را شدیدا محکوم کرده و همیشه یاور دولت و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی میباشد.

 

با سپاس بی کران

 

گروه ماصلاحات توپاری آق قلا

بسمه تعالی

 

«تهران،کل ایران اسلامی، تمام اهل سنت و تشیع،همه با همیم،علیه ترور و اربابان تروریستها».              

 

حوادث تروریستی تهران و اهانت به حریم حرم مطهر امام خمینی (ره) و تجاوز به حریم سمبل  جمهوریت اسلامی ایران یعنی مجلس شورای اسلامی،نشان دهنده بغض و کینه عمیق آنان از انقلاب اسلامی،بنیانگذار آن و دستاوردهای آن است.  

 

ماصلاحات توپاری آق قلا،به عنوان بخشی از مردم مسلمان و اهل سنت ترکمن صحرای ایران اسلامی،ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی،خانواده امام راحل و ملت بزرگ ایران بابت شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان،اقدام تروریستی تهران را محکوم می نماید. 

 

ماصلاحات توپاری،از زحمات نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در سرکوب سریع این اقدام تروریستی،و نیز سالها مجاهدت آنان درتبدیل ایران به قطب امنیت منطقه  قدردانی نموده،همچنین به عنوان جزیی از مردم ترکمن صحرا،اعلام میدارد که در این حادثه نیز،همانند تمامی سالهای جنگ تحمیلی،مردم اهل سنت،برادروار درکنار برادران اهل تشیع،قاطعانه و همدلانه هستیم.  

 

وما بار دیگر اعلام میکنیم مردم ایران منجمله مردم ترکمن صحرا و اهل سنت متفق ،همدل  و پشتیبان نهادهای امنیتی، انتظامی بوده و عملیات تروریستی بر علیه نهادهای مهم مذهبی ،سیاسی ایران را محکوم  میکنیم.  

 

درخاتمه از عموم مردم استدعا داریم برای آمرزش روح جانباختگان و شهدای حادثه و شفای عاجل مجروحان و صبر و تحمل برای بازماندگان، دعا کنند. 

 

و ضمن دعوت تمام آحاد جامعه ایران اسلامی، به وحدت و همدلی ،بار دیگر میگوییم.«تهران، کل ایران اسلامی، تمام اهل سنت و تشیع، همه با همیم علیه ترور و اربابان تروریستها».    

 

امیر شیر توماج فرماندار گمیشان

اقدام مذبوحانه و وحشیانه تروریستی در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی،سند محکم دیگری از دشمنی و سبوعیت مزدوران و اربابان آنان است که آرامش و ثبات و وحدت ملت و کشورصلح جو و مقتدر ایران را برنمی‌تابند و با کثیف ترین روش‌ها و نیرنگهای مذبوحانه،خیالی باطل برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌پرورانند.

 

اینجانب  شهادت تعدادی از هموطنان و عزیزانی که درحین انجام وظیفه به لقاء‌الله پیوستند به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های آنان تسلیت گفته و از پروردگار متعال،طلب عافیت و صحت و سلامت برای مجروحان دارم.

 

بیانیه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کلاله در محکومیت اقدام تروریستی

حادثه تروریستی امروز موجب تأثر وتألم شدید ملت قهرمان ایران اسلامی گردید.مایه مباهات و افتخار ما منتخبین است که با خدای خویش عهد می بندیم همواره تمام تلاش خویش را در جهت دفاع از ارزشها و آرمانهای خون پاک شهدا معطوف داشته و خواهیم داشت و اعتقاد راسخ داریم به اینکه با بودن در سایه ولایت فقیه و رعایت خطوط قرمز تعیین شده از سوی معظم له در تصمیمات و اعمال خویش در محیط کار و زندگی،هیچ گونه آسیبی از سوی دشمنان داخلی و خارجی ندیده و نخواهیم دید.آنچه بدیهی است اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به بهانه های واهی و گوناگون بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان بوده و همواره بدنبال فرصتی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی هستند لذا آگاهی،هشیاری و بصیرت ما جوانان فهیم انقلابی را می طلبد تا ضمن فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی تصمیمات،بتوانیم ضمن مقاومت و ایستادگی در مقابل هجوم دشمنان ، تمام نقشه های شوم آنان را برملا سازیم.اطمینان داریم که به فضل الهی و هوشیاری ملت بیدار همیشه در صحنه و آگاه،سرانجام،تلاش خناسان برای تخریب وجهه خدمتگزاران راستین نظام،بی اثر بوده وخواهد بود.

ما منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کلاله ضمن محکوم کردن این اقدامات ناشایست تروریستی،این مصیبت دردناک را محضر مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

 

بهزاد طبری(فعال سیاسی)

حملات تروریستی به مرقد بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی و شهادت جمعی از انسان های بی گناه نشان از مقاصد شوم گردانندگان اینگونه حملات دارد.

 

در حملات تروریستی امروز نیروهای جان برکف سپاه و سربازان گمنام امام زمان که توسط دولت بنفش در میتینگ های سیاسی به آنها حمله می شد و عده ای هورا می کشیدند،نشان دادند در سخت ترین شرایط و زمان ها جان بر کف آماده خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان ملت و نظام ایران هستند.

 

آنهایی از روی ناآگاهی به نیروهای جان برکف امنیتی،سپاه و انتظامی حمله می کنند باید بدانند اگر اینها نبودند الان داعش در خیابان های کشور جوی خون راه انداخته بود.

 

آن روز كه در مناظرات و ميتينگ‌هاي انتخاباتي،اقتدار نهادهاي امنيتي كشور،سپاه ونيروي قدس،مدافعان حرم و موشك و... هدف واقع شد و با بي‌انصافي زير سوال رفت،برخي كف زدند و هورا كشيدند،فكر امروز را مي‌كردند؟

 

حادثه تلخ امروز را به مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار شهدای امروز تسلیت می گویم.

 

 

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر