c_300_250_16777215_10_images_64316.jpgترکمن سسی - کمتر کسی را در گنبد سراغ داریم که نام این استاد برجسته فوتبال گنبد به گوشش نخورده باشد .صحبت از مردی است که دیگر نام و آوازه اش بر تن خیلی ها سنگینی میکند روی سخن ما با استاد محمود سیدی بزرگ مرد تاریخ فوتبال گنبد است.

 

استاد محمود سیدی بر گردن خیلی از بازیکنان سرشناس گنبدی حق استادی  دارد یکی از این بازیکنان سردار آزمون نام دارد که نامش لرزه بر اندام تمام تیم های آسیایی می اندازد و او بدون شک دست پرورده مردی بزرگ به نام محمود سیدی می باشد و او بود که برای اولین بار در سن هفت سالگی استعداد او را شناخت و به پدرش نوید ظهور یک استعدادی درخشان را در فوتبال ایران داد.


در اوج گرمای تابستان ساعت دو ظهر استاد محمود سیدی سردار آزمون و عظیم گوگ را تمرین میداد و اینگونه  سردار  به بازیکنی پخته تبدیل شد.


دیگر بر همه فوتبال دوستان نمایان است که محمود سیدی کاشف و پرورش دهنده وی بوده است و کس دیگری به خود جرات نخواهد داد که وی را شاگرد خود بداند‌ونقش بی بدیل وی را کم‌رنگ جلوه دهد.


متاسفانه طی چند روز گذشته خبری سخت فوتبال دوستان گنبدی را آزرده خاطرساخت و  قلب هر فوتبال دوستی را به درد آورد و خبر هم این بود که کسانی کاشف سردار آزمون لقب گرفتند که از داشتن مدارک ابتدایی مربیگری فوتبال هم عاجز هستند چه برسد به کاشف استعداد بزرگی چون سردار آزمون .


اینها کسانی هستند که دیگر دست شان برای مردم در تمامی عرصه ها رو شده است حالا سعی دارند دستی در فوتبال ببرند و با آوردن نام سردار آزمون برای خود نامی بزرگ دست و پا کنند.


از بعضی از خبرنگاران یا فعالان فضاهای مجازی هم خواستاریم که قبل از نوشتن مطلبی حتما در این زمینه تحقیق نمایند نه فقط بر اساس گفته های شخص کاشف رویایی که نقشی در کشف استعداد  وی نداشته است مطلب تنظیم نمایند که چیزی جز...........


 خواهشمندیم در این زمینه سری به پیر فوتبال گنبد محمود سیدی و سایر بزرگان فوتبال گنبد بزنید تا حقیقت پرورش استعداد سردار آزمون افتخار فوتبال گنبد نمایان شود.


چند روز پیش که با استاد محمود سیدی هم کلام شدیم دل بسیار پر دردی از اتفاقات چند روز گذشته داشت ولی به رسم امانت و به درخواست خود ایشان این سخن های پنهان که می تواند فوتبال گنبد را تکان دهد در سینه خود حبس می نماییم ولی در صورت لزوم با موافقت ایشان این سخنان را فاش خواهیم کرد .


استاد محمود سیدی کسی است که سلامتی خود را در فوتبال گنبد به خطر انداخته است و به همین دلیل چند سالی از مستطیل سبز به دور بود که امسال با تصمیم سنجیده مسئولان تیم فوتبال عقاب به فوتبال گنبد بازگشته است و ضمن اداره تیم عقاب مدرسه فوتبالی هم برای نونهالان فوتبال گنبد دایر کرده است تا همچنان سردارهای زیادی را تحویل فوتبال ایران دهد ولی شنیده می شود بی مهری هایی از طرف کسانی به او می شود که وی را بسیار آزرده خاطر کرده است.


امیدواریم روزی فرا برسد که قدر تمام داشته هایمان را بدانیم و دست در دست هم برای اعتلای نام فوتبال گنبد بجنگیم نه برای از بین بردن هم.


منیع: topgolestan@

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر