c_300_250_16777215_10_images_64314.JPG

ترکمن سسی:بعد از انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و پیروزی احزاب و گروه های مختلف اکنون نوبت به منتخبین شهر می رسد که چه کسی را برای رسیدگی به امورات مردم،در شهر انتخاب کنند؟

آیا گزینه هایی برای تصدی این صندلی در لیست خود دارند؟شهردارها با رای غیر مستقیم مردم و از طریق رای شوراها انتخاب می شوند و برای خدمت به مردم مسیرهای دشورای را طی می کنند تا به این جایگاه برسند.

 

منتخبین باید بسیار دقیق و هوشمندانه عمل کنند و شعار ها و وعده هایی که قبل از انتخابات دادند را فراموش نکنند و با زد و بند های سیاسی شهردار را انتخاب نکنند زیرا شایسته نیست کسی که برای خدمت به خلق الله می آید با راند بازی و خط و مش های سیاسی وارد این عرصه شود.

 

انتخاب شهردار برای شهرستان کلاله بسیار حائز اهمیت است چرا که در این شهر اقوام مختلفی زندگی می کنند و همه آنها انتظار دارند که شهردار از بین قوم آنها باشد.

افراد بسیاری هستند که چشم طمع به این پست حساس در شهر را دارند و حتی حاضرند جایگاه فعلی خود را که شاید ارزش بیشتری هم داشته باشد را کنار گذاشته و برای رسیدن به این جایگاه از هرگونه تلاشی دریغ نمی کنند،لذا شوراها باید از بین افراد واجد شرایط گزینه هایی را انتخاب کنند که وابسته به حزب و تشکل خاصی نیستند و بعد از بررسی و کارشناسی،شهردار را انتخاب کنند و اگر این گونه عمل نکنند و افراد وابسته به خودشان و یا گزینه های نماینده و فرماندار را انتخاب کنند باید پاسخگوی مردمی که با آرزوی تغییر و تحول به پای صندوق های رای آمدند باشند.

امید است که شوراها نیز همانند نماینده مردمی و فراقومیتی شهرستان کلاله عمل کنند و تبعیض ها و دیدگاه های قومیتی را کنار بگذارند چرا که فرقی نمی کند سیستانی،بلوچ،ترک و ترکمن همه و همه در کنار هم هستند و برای پیشرفت و آبادانی این شهر تلاش می کنند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر