c_300_250_16777215_10_images_66681.jpg

ترکمن سسی- این روز ها با آمدن بهار بازار والیبال و عروسی ها در تورکمن صحرا و گنبدکاووس داغ شده است.والیبالی که دیگر به سنت مردم تورکمن صحرا تبدیل شده است .از هر گوشه این منطقه نوای طوی توپ می آید.


طوی_توپ نامی است که تورکمن ها برای والیبال عروسی گذاشته اند. واقعا چقدر زیباست، در کجای دنیا میبینی که انقدر به والیبال عشق بورزند، حتی در دورافتاده ترین روستاهای اینجا میتوان نوای والیبال را شنید، یک ظرفیت بالقوه که میتوان بسیار بهتر از آن بهره برد.
مسئولین امر میتوانند از این مراسمات پروژه توریسم والیبال را کلید بزنند، فقط نیاز به اراده و خودباوری و کمی تبلیغات دارد،
خواهید دید که توریست های زیادی نه تنها در داخل کشور بلکه از خارج از کشور نیز سرازیر خواهند شد.
از جهتی دیگر در این شرایط اقتصادی، این نوع ازدواج ها الگوی خوبی برای تمام کشور است . مسئولینی که از سرانه پایین ازدواج کشور مینالند و انواع و اقسام برنامه های مختلف را پیاده می کنند، میتوانند از این نوع ازدواج های عموما کم خرج تر برای کل کشور الگو برداری کنند و شروع به جا انداختن چنین فرهنگی در کل مناطق کشور بر حسب شرایط آن مناطق اقدام کنند.
چه اشکالی دارد به جای ریخت و پاش و اسراف و سرو چند نوع غذا و اجاره سالن های گران قیمت، همان پول ها را برای جایزه مسابقات والیبال خرج کنید و به مناسبت مجالس شادی خود به تیم برنده مقداری جایزه تعیین کنید.
در واقع تمام این کارهایی که بدون پشتوانه سازمانی در تورکمن صحرا رخ می دهد شما بصورت سازماندهی شده در چند بخش توریسم والیبال، ازدواج آسان و در عین حال بیادماندنی، درآمدزایی والیبالی و...
آرمان_خرمالی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر