c_300_250_16777215_10_images_1_69430.jpg

ترکمن سسی- تا چند روز دیگر با برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان یک بار دیگر موسم یار مهربان در گلستان فرا می رسد.


بر اساس اعلام متولیان فرهنگی استان گلستان ، دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از ۱۸ تا ۲۳ مهر ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان برگزار می‌شود.
کتاب و کتاب خوانی در فرهنگ بشری از ارزش های بالایی برخوردار است و بزرگان دینی ما هم با بیان های مختلف بر اهمیت مطالعه و تفکر در زندگی ما یادآور شده اند از این روی برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی برای توسعه فرهنگ مطالعه است.
شهروندان فهیم گلستانی به شایستگی هرساله با توجه ویژه به نمایشگاه کتاب مشتاقانه در این نمایشگاه بزرگ فرهنگی شرکت می کنند و کتاب های مورد نیاز خود و خانواده را از انبوه عناوین مختلف ارایه شده در نمایشگاه تهیه می کنند.
جدا از تهیه کتاب های مورد نیاز فضای نمایشگاه برای حضور کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار مناسب است زیرا که ضرورت دارد پیام فرهنگی نمایشگاه را همه اقشار جامعه درک بکنند و از این فرصت بسیار مغتنم برای تقویت فرهنگ کتابخوانی استفاده بهینه شود.
امیدواریم خانواده ها از این فرصت ها و فضایی که جامعه فرهنگی مهیا کرده است استفاده بهینه را داشته باشند و ضمن همراهی افراد خانواده در نمایشگاه در توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه سهیم باشند زیرا که گسترش کتابخوانی در جامعه قطعا ثمرات شیرینی خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر