c_300_250_16777215_10_images_1_70599.jpg

 ترکمن سسی – رقابت فشرده 47 نفر از داوطلبان نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن گرگان برای کسب ۱۵ کرسی اتاق گرگان کمتر از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و در این فضای رقابتی چندین ائتلاف از جمله دو ائتلاف بزرگ شکل گرفته است.


"ائتلاف برای فردا گلستان" و "ائتلاف بزرگ اعتلای گلستان" ، دو ائتلاف عمده این رقابتها است که هر ائتلاف با ارائه لیست پانزده نفره از نخبگان اقتصادی استان گلستان برای دستیابی به کرسی های اتاق گرگان وارد میدان رقابت شده اند.
در فضاهای رقابتی و انتخاباتی عمدتا داوطلبان با توجه به همسویی در برنامه ها برای دستیبابی به اهداف ، سعی می کنند وارد لیست ائتلاف بشوند تا از امتیازات توان افزایی ائتلاف با دیگر داوطلبان برای افزایش شانس پیروزی خود استفاده بکنند و در عین حال تعهداتی برای حمایت های معقول از دیگر اعضای لیست قبول می کنند و این امری طبیعی است.
اما آنچه در این فضای رقابتی جالب و عجیب به نظر می رسد حضور چهار نفر از فعالان اقتصادی گلستان در لیست هر دو ائتلاف می باشد که نام های آنان در هر دو ائتلاف عمده این رقابت ها دیده می شود.
آیا حضور همزمان تعداد معدودی داوطلب در لیست هر دو ائتلاف رقیب ، اخلاق رقابت را زیر سوال نمی برد؟ آیا با حضور در دو لیست تعهدات حمایتی انان در قبال دیگر اعضای لیست مخدوش نمی شود؟ آیا چنین حرکتی تقلای نام مطلوب برای کسب حداکثر آرای این فضای رقابتی قلمداد نمی شود؟ و یا چنین حضوری نشان از ظرفیت بالای مقبولیت آنان است.
بهرحال فعالان و نخبگان اقتصادی ما در بهبود وضعیت اشتغال و ارتقای تولید و صادرات بخش تاثیرگذاری از جامعه ما هستند و این نخبگان ظرفیت حضور آتی در عرصه های گسترده تری از جامعه همانند انتخابات مجلس و نمایندگی ملت را دارند و در چنین فضاهای رقابتی محدود و محلی ، رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابتی را در همه عرصه ها مدنظر داشته باشند زیرا که فعالیت آنان از نکاه تیزبین مردم فهیم منطقه پنهان نخواهد ماند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر