c_300_250_16777215_10_images_1_70920.jpg

ترکمن سسی -سفر استاندار گلستان به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران استان حدود دو میلیون نفری گلستان در روزهای سخت بحران سیل کم سابقه تعجب همکان را برانگیخت.

در حالیکه هیولای سیل در استان گلستان به ویژه در منطقه ترکمن صحرا از شهرستان مراوه تپه تا کلاله ، گنبدکاووس ، آق قلا و گمیشان موجب بحرانی واقعی و چندین روزه شده است و مردم را در وضعیت اسفناکی قرار داده ، غیبت و یا به قولی مرخصی خارج از کشور سید مناف هاشمی استاندار گلستان به عنوان بالاتربن مقام اجرایی و رییس ستاد مدیریت بحران استان گلستان برای همگان جای بسیار تعجب دارد و این بی اهمیتی به رنج و مصایب مردمی جفایی آشکار در حق مردم است.
استانداری که خود ورود هیولای سیل را به چشمان خود دید ولی از میدان بدر رفت ، به مانند سربازی می ماند که از میدان برود و همسنگران خود را تنها بگذارد.
و نیز عدم پوشش خبری مناسب بحران سیل از سوی صداوسیما و بی تدبیری در این قضیه را چگونه می توان تفسیر کرد؟!
باز اگر جوانان غیور و همت مردمی نبود این بحران ابعاد تازه ای پیدا می کرد. این مسایل اکنون دغدغه مردم است و نمایندگان مردم منطقه باید به چنین وضعی از بعد نظارتی ورود پیدا بکنند و جلوی جفای بیش از این به مردم گرفته شود.

یادداشت مدیر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر