c_300_250_16777215_10_images_72010.jpg

ترکمن سسی - پیمان پیرا: رعایت بایدها و نبایدهای انتخابات و به عبارت دیگر اخلاق انتخاباتی همواره اهمیت خاص خود را داشته است.

مقام معظم رهبری در این ارتباط فرموده است : در انتخابات با كرامت رفتار كنند همه؛ چه آنهایی كه نامزد می‌شوند، چه آنهایی كه طرفدار آنهایند، چه آنهایی كه مخالف با بعضی از نامزدها هستند. جناح های مختلف كشور، بداخلاقی، بدگویی، اهانت، تهمت و این حرف ها را مطلقاً راه ندهند. این از آن چیزهایی است كه اگر پیش بیاید، دشمن از او خوشحال می‌شود.

حفظ فضای سالم رقابت های انتخاباتی و دور از هرگونه تنش های بی مورد، لازمه انتخابات سالم و درنهایت انتخاب نماینده اصلح است. رعایت احترام متقابل و دوری از تهمت و افترا ، رفتار با کرامت در انتخابات از اصول مهم برای سلامت فضای انتخاباتی به شمار می رود.

رعایت اخلاق انتخاباتی در ابتدا از سوی خود کاندیداها مهم هست و اگر کسی قصد خدمت به مردم را دارد؛ باید نهایت اخلاق را در انتخابات رعایت کند.
شایعه پراكنی، تهمت زدن و تخریب كردن می تواند بیشترین آسیب را به فضای انتخاباتی در جامعه وارد سازد لذا شایسته است تمامی کاندیداها و فعالین انتخاباتی درنظر داشته باشند که تخریب رقبای انتخاباتی یکی از بدترین و زشت ترین کارها می باشد و سهوا یا عمدا به آن سمت و سو نروند.

اگر هر کدام از هواداران نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند که فقط توانایی‌ها، ارزش‌ها و برنامه‌های نامزد خود را به مردم معرفی کنند و در صدد تخریب رقبای انتخاباتی نباشند، یک فضای امن انتخاباتی به وجود خواهد آمد و مردم می‌توانند در آن فضای سالم انتخاباتی نسبت به انتخاب اصلح اقدام نمایند، به این طریق ثمره حضورمان در انتخابات شیرین تر خواهد بود.
در چنین فضایی است که نمایندگانی توانمند و شایسته انتخاب خواهند شد تا هرچه بیشتر در خدمت موکلان و توسعه همه جانبه حوزه های انتخابیه گام بردارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر