c_300_250_16777215_10_images_73512.jpg

ترکمن سسی - عبدالستار کم: درچه حوزه هایی دچار فقر و کمبود هستیم و به چه شاخص هایی نیازمندیم . کدامیک از کاندیداها می‌توانند در حوزه هایی که دارای کمبود و ضعف هستیم مثمر ثمر باشد.


بایستی بررسی کنیم که کدامیک از این کاندیداها ،دیدگاه توسعه منطقه ای دارند و بر اساس تجربه و مهارت خود بهتر می‌توانند در راستای مطالبات اجتماعی اقتصادی حوزه خود مثمر ثمر واقع بشوند .

بایستی بررسی کنیم که کدامیک از این کاندیداها ، بهتر می‌توانند بر اساس تجربه و مهارت خود ،مطالبات اجتماعی و اقتصادی ، کالبدی ، زیرساختی، رفاهی و ... حوزه غرب استان را فریاد بزنند و به نتیجه برسانند .
و سوالات فراوان دیگر ...

لذا بایستی تشخیص داد در شرایط فعلی کدام تخصص و تجربه و مهارت  برای حوزه غرب استان نیاز است تا بتوان در قالب آن تخصص و توانمندی و مهارت ، تامین و رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی ،اجتماعی را در جای جای جامعه گسترش داد.

برنامه ریزی توسعه منطقه ای به معنی برنامه ریزی برای انسانها و عمران و توسعه مناطق ، کاهش اختلاف سطح شهر و روستا در درون منطقه و میان منطقه و توسعه پایدار منطقه ای ،افزایش کارایی اقتصادی و... اشاره کرد.
برنامه پنجم توسعه اقتصادی - اجتماعی کشور برای دوره های (۱۳۹۴_۱۳۹۰) است که در این برنامه فصلی به نام « توسعه منطقه ای » گنجانده شده است .

از سال ۹۰ تا سال ۹۸ ما مردم ۲ نماینده راهی مجلس کرده ایم ، اما آیا از این فصل در راستای تحقق اصل ۴۸ قانون اساسی ، سیاستهای کلی و برای حصول به اهداف چشم انداز و برای استفاده متوازن از امکانهای کشور , توزیع عادلانه ، رفع تبعیض ، دولت مکلف شده که ۲ درصد از اعتبارات بودجه عمومی را در قالب ردیف های مشخص برای مصارف معین برای برخورداری شهرستان هایی که پایین تر از سطح متوسط کشوری هستند در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور  قرار دهد تا در راستای تحقق اهداف فوق توزیع شود .

لذا می‌توان گفت که این برنامه توجه خاصی به تمرکز زدایی داشته است .
باتشکر : عبدالستارکم ، فعال اجتماعی و فرهنگی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر