c_300_250_16777215_10_images_73950.jpg

ترکمن سسی - اخیرا صحبت های دلسرد کننده ای از  شهرداری گنبد درباره وضعیت تیم داری والیبال در فصل آتی به گوش می رسد و اکنون شهرداری گنبد در دو راهی تیم داری یا عدم تیم داری قرار دارد.



باور عمومی در گلستان بر اینست که ورزش بومی والیبال و سوارکاری دیگر بخشی از هویت و ریشه مردمان ترکمن صحرا شده است.

حضور والیبال گنبد طی 2 سال گذشته با عنوان شهرداری گنبد در رقابت های لیگ کشور حاصل تلاشهای عده کثیری از علاقمندان و خاک خوردگان این عرصه و مساعدت های استانی است که سبب شده مجوز تیم داری برای شهرداری گنبد کاووس پس از سالیان متمادی حاصل شود.

اما چرا اکنون اين حركت مثبت فرهنگي ورزشي به اما و اگرهای واهی سپرده شود؟!

به طور قطع مسائل و مشکلات اقتصادی جاری کشور بی تاثیر بر این تصمیم نبوده است. مشکلاتی که به کرات تبعات آن را به صورت اعتراض نیروهای خدماتی بابت حقوق معوقه، کاستی‌های مفرط عمران و آبادانی شهر ، کم توجهی مسئولین استانی به وعده‌ها و قول های مساعدت و.... مشاهده می نماییم.

با قبول جمیع دلایل و علل بهرحال عدم تیم داری والیبال از طرف شهرداری گنبد چیزی نیست که مورد انتظار هزاران عاشق والیبال در منطقه باشد.

مدیران شهری گنبد باید توجه داشته باشند که آیا به اشک چشمان هزاران تماشاگر دوآتیشه ای که سالن المپیک گنبد را هر هفته به لرزه می‌اندازند، فکر کرده اند؟

به امیدها و آرزوهای نوجوانانی که در کوچه و خیابان های شهر با یک نخ و توپ پلاستیکی رویاهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فکر کرده‌اید؟

به سرنوشت شاگردان کلاس های والیبالی که با پیراهن فرهاد قائمی بر فراز تور والیبال می‌پرند فکر کرده‌اید؟

به آب یخی که بر روی علاقه مندان این ورزش بومی ریخته می شود! علاقمندانی که شاید ۱۵ تا ٢٠ هفته از سال آنها را این ورزش به خود درگیر می‌کند هیچ اندیشیده اید؟

قطع به یقین میزان عیار توجه مدیران شهری به ورزش بومی و احساسات هزاران مشتاق والیبال گنبد در جنین شرایطی سنجیده می شود.

در نهایت از همه مدیران شهری گنبد و مدیران استانی انتظار است به این موضوع عنایت داشته باشند تا پایتخت والیبال ایران بدون تیم نماند و ریشه، هویت، امید و آرزوی شهری به يأس تبدیل نشود!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر