c_300_250_16777215_10_images_75350.jpg

بندرترکمن - در آستانه برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات گسترده کاندیداهای راه یافته به دور دوم و برگزاری میتینگ و همایش هایی که با همراهی هواداران با شور و اشتیاق وصف ناشدنی در حال برگزاری است آغاز موج جدیدی از کرونا در غرب گلستان بسیار محتمل است.



متاسفانه در این بین شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این اجتماعات پرشور هستیم که باید با این اوصاف منتظر موج جدیدی از پاندمی کوئید ۱۹ باید باشیم که در روزهای اخیر کلیپ ها و فیلم های منتشر شده از این جریانات در فضای مجازی منطقه شاهدی بر این ادعاست.

 با توجه به تجربه تلخ ازدست دادن هم وطنان و هم استانی های عزیزمان در موج های اول و دوم کرونا که تعداد بسیاری از خانواده ها را عزادار نمود و داغ عزیزی را در دل ما نهاد ، امید می رود که کاندیدا های حاضر در عرصه این دور از رقابت های انتخاباتی و افراد فعال در ستاد انتخاباتی نسبت به پیاده سازی محیطی مناسب در همایش ها اهتمام ورزند تا با توجه وضعیت زردمنطقه از بحرانی شدن و رسیدن به وضعیت قرمز جلوگیری و از ازدیاد مبتلایان به این ویروس منحوس پیشگیری شود و بار دیگر گلستانمان  را گرفتار این ویروس نکنندو باعث تکرار تجربه تلخ موج اول و دوم ویروس کرونا نگردند و کادر درمان را بیشتر از این خسته نکنند.

خلاصه کلام اینکه با این شرایط تبلیغاتی در فضای انتخاباتی غرب گلستان به نظر می رسد موج نامرئی جدیدی از کرونا در میان موج های انتخاباتی این روزها در کمین باشد و غفلت از این می تواند سلامت صدها شهروند غرب گلستانی را تهدید نماید.


🖋متین نیازی : فعال سیاسی ،اجتماعی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر