c_300_250_16777215_10_images_75806.jpg

ترکمن سسی - خلیل رستگار: سید صادق شیرنگی, فرماندار فعلی بندرترکمن برخلاف برخی از فرمانداران سابق از مهارت همه جانبه گری و سعه صدر بالایی برخوردار است.


شیرنگی اما از یک نقطه دیگر نیز از بقیه جدا می شود, آن جایی که وقتی افراد عادی در ساعات غیر اداری با وی تماس بگیرند او این کار را وارد شدن به حریم شخصی خود قلمداد نمی کند و با حوصله سیر تا پیاز حرف های آنها را پاسخ می دهد (اگر باور ندارید تماس بگیرید تا نتیجه اش را ببینید.)
به این برخوردهای گرم و محترمانه نوزدهمین فرماندار بندرترکمن کوشش و جدیت برای درآوردن پرسنل و کارمندان در قالب منشور طرح تکریم ارباب رجوع را هم اضافه کنید.
سطرهای بالا اما واژه های طمطراق نیست; بلکه عینیت از مدیری است که بی تعارف رضایت مندی و دفاع از حقوق مردم را مهمترین اولویت کاری خود در فرمانداری دانسته و خودداری از پاسخگویی بااحترام و دست به سرکردن ارباب رجوع به بهانه جلسات را به ضرر جامعه می داند.
 این مقام با اظهار اینکه اگر پست ها و سمت ها ماندگار بود هرگز به دست وی نمی افتاد, معتقد است; باید به گونه ای با مردم برخورد کرد که آنها با رضایت و اعتماد به اداره یا نهاد مورد نظر آنجا را ترک نمایند.
شیرنگی همچنین تاب آوری در مقابل خواسته ها و مطالبات مراجعین را امری اجتناب ناپذیر برشمرده و در لابلای صحبت با ما تاکید می کند که مطالبه گر و طلبکار واقعی خود مردم هستند بر این اساس کار آنها نباید معطل یا بر زمین ماند.
این سطرهای کوتاه بخشی از جزئیات رفتار و حرف های فرماندار بندرترکمن است که ما آن را در کنار هم گذاشتیم با این هدف که برداشتن باری از دوش آدم ها و حل شدن مسائل آنان از سوی روسا و مدیران ابتدا نیازمند فهم درست از مسئولیت همراه با حس قرار داشتن در فضای شیشه ای است.
صاحبان تفکر و اندیشه های اینچنینی بی تردید همه چیز را به خوبی پیش خواهند برد.

به قلم: خلیل رستگار - غرب گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر