c_300_250_16777215_10_images_66425.jpg

تركمن سسي- حاج عبدالجبار آخوند میرابی عالم اهل سنت در کنگره منطقه ای بانوی آفتاب اظهار كرد: اگر بانوان و دختران جامعه ما نگاه ایمانی و اخلاصی به جایگاه و منزلت بانوی آفتاب حضرت فاطمه زهرا (س) داشته باشند، در برابر تهاجم فرهنگی مستكبران پيروز خواهند بود.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، حاج آخوند ميرابي افزود: دشمنان اسلام و مستكبران با تبلیغات گسترده خود امروزه بیشتر از طریق فضای مجازی وارد میدان شده اند تا بر دختران و فرزندان آینده ساز تاثير بگذارند اما الگو پذيري بانوان ايراني از بانوي آفتاب و نگاه اعتقادي ، ايماني و اخلاصي آنها به آن حضرت آنها را در برابر تهاجم مستكبران نيرو مي دهد و با قدرت و قاطعیت در برابر آنها مقاومت و نقشه های شوم آنها را نقش برآب مي كنند.
اين عالم اهل سنت با اشاره به واقعه كشف حجاب در زمان رضا شاه گفت: در زمان اجرای نقشه ی انگلیسی کشف حجاب در ۸۰ سال پیش در ایران زنان و بانوان در جامعه با آنكه فاقد تحصيلات دانشگاهي بودند اما بهره گيري از نور عالم تاب فاطمه زهرا (س) و با الگو پذیری از منش و زندگي آن حضرت شجاعانه مقاومت کردند و زیر بار ذلت آن نقشه پلید نرفتند.
وي با تقدير از بانيان برگزاري اين كنگره و حسن سليقه آنها در انتخاب نام بانوي آفتاب اظهار كرد: آفتاب نور ظاهري دارد و ظاهر را روشن مي كند و گرما مي بخشد ولي حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر تابش ظاهر بر درون و دلها نيز نفوذ مي كند و عاشقان خود را در مسير حق هدايت مي كند.
اين عالم ديني در پايان با خواندن شعري از شاعر و عارف نامدار تركمن مختومقلي فراغي سخنان خود را به پايان برد با اين مفهوم كه اهل سنت عاشق اهل بيت و حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و اميد شفاعت از اولاد پيامبر و به خصوص حضرت امام باقر(ع) دارند.
ما را به چشم سر نگاه مکن
مارا به چشم سر نگاه بکن

گفتني است كنگره منطقه اي بانوي آفتاب صبح پنج شنبه 10 اسفندماه با حضور بسياري از بانوان اهل سنت در گرگان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر