c_300_250_16777215_10_images_68023.jpg

ترکمن سسی- پس از مدت ها انتظار زمان اولین آزمون سردار در جام حهانی فرا رسید و علیرغم برد نهایی یک به صفر تیم ایران عملکرد سردار در این بازی چندان به دل هواداران تیم ملی ننشست و باز منتظر درخشش وی در بازی های پیش رو ماندند.


در مهمترین صحنه های بازی با مراکش آنچه دیدیم کار سردار را می توان در چند پرده خلاصه کرد:


در ۲۰ دقیقه اول بازی همه بازیکنان و حتی مهاجم اول تیم مان سردار آزمون تحت تاثیر بازی هماهنگ و هجومی مراکشی ها قرار گرفتند و می توان گفت پای بازیکنان ما کمتر به توپ رسید و نتوانستند روی دروازه مراکش موقعیتی خلق بکنند.


پس از این دقایق نگران کننده در پی چند موقعیت نه چندان جالب ، در اواخر نیمه اول توپی که با سماجت و جنگندگی امید ابراهیمی نصیب ایران شد، با پاس عمقی بسیار خوب وحید امیری به سردار پاس داده شد که وی را با دروازه بان حریف تک به تک نمود ولی عدم تعادل ، استرس و هیجان مفرط اجازه نداد سردار از این فرصت استثنایی بهتربن استفاده را بکند و با وجود داشتن یک فرصت استثنایی نتوانست گلزنی بکند و آه میلیون ها هوادار تیم ملی را بلند کرد و با اندوه روی زمین بنشنید و حسرت توپ از دست رفته را بخورد.

موقعیت و توپی که اگر آن را با دقت و بدون استرس پیش می برد و درون دروازه مراکش جای می داد او را به عنوان اولین بازیکن ایرانی که در اولین حضور خود در جام جهانی و در اولین بازی جهانی خود موفق به گلزنی شده نام و آوازه سردار آزمون را بسیار پرآوازه تر می کرد.


در صحنه ای دیگر از بازی داخل محوطه جریمه ما دفع ناقص توپ توسط سردار آزمون توپ را جلوی پای بازیکن حریف انداخت ولی سردار و تیم ایران بسیار خوش شانس بود که بازبکن مراکشی قدر این فرصت بادآورده را ندانست و هدر داد.اما در بیشتر اوقات بازی و معمولا در میانه های میدان و یک سوم زمین مراکش پرش های بلند سردار کمک کرد تا بیشتر توپ های اول را او بزند و از این لحاظ سردار تاثیر قابل قبولی داشت.


به طور کلی سردار که در  طول این بازی در چند مورد به دلایل نا معلومی روی زمین نشست آن طراوت و انرژی همیشگی و مورد انتظار را نداشت و امیدهای هواداران را نتوانست برآورده بکند ولی هواداران همچنان امیدوارند تا در ادامه سردار بازی های بهتری را به نمایش بگذارد.
بهرحال مد نظر داشته باشیم که این اولین تجربه سردار در آزمون جهانی است و تجربه در بازی های جهانی نکته ارزشمندی است که نیاز به زمان دارد و پیش بینی می شود در بازی های آینده شرایط برای هم سردار و دیگر بازیکنان مه بهتر خواهد شد.

البته بازی فوتبال یک بازی گروهی است و نقش بازیکنان در کنار بازی دیگر بازیکنان معنا پیدا می کند و بهرحال در بازی مقابل مراکش بازیکنان دیگر تیم از جمله امید ابراهیمی ، علیرضا بیرانوند و جهانبخش و روزبه چشمی خوش درخشیدند و از بهترین های تیم ایران بودند تا در نهایت با چاشنی خوش اقبالی سه امتیاز بازی اول را کسب بکنیم و موقتا در صدر گروه قرار بگیریم.
سرویس ورزشی ترکمن سسی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 محمد 1397-03-28 08:43
سردار در اولین بازی جهانی خود رو فرم نبود.البته او بازیکن توانمندی است ولی آمادگی آرمانی شرط اول درخشش است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر