c_300_250_16777215_10_images_68470.jpg

ترکمن سسی- نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع طرح سوال از رئیس جمهور موافق بودم ولی نحوه جمع آوری امضاء طوری پیش رفت نتوانستیم آن را امضا بکنیم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از گرگان، نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که صبح پنج شنبه (18 مرداد) به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه استان صحبت می کرد، با تبریک روز خبرنگار گفت: من نماینده مردم هستم نه نماینده دولت و در وضعیت فعلی کشور و با توجه به مشکلاتی که مردم متحمل هستند و مطالباتی که مردم دارند رئیس جمهور باید پاسخ دهد.البته مجلس در راستای وظایف قانونی خود در قانونگذاری و نظارت مستمر در تلاش است.  


وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی یعنی اینکه دولت ایجاد شغل بکند ،در خصوص آمارهایی که درباره اشتغال ایجاد شده در استان صحبت می شود گفت : مردم از ما سوال می کنند و من به عنوان نماینده مردم ملزم به پاسخگویی هستم.در این زمینه لازم است مسئولین امر گزارش مستندی از اشتغال های ایجاد شده و اینکه کجا و کی و به صورتی بوده ارائه دهند.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مهاجرت خزنده به گلستان اظهار کرد: این مهاجرت خزنده معضل بیکاری، حاشیه نشینی و به تبع آن معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.  


هزارجریبی با اشاره به اینکه واژه طلاق از منفورترین واژگان در بین مسلمانان و مردم ترکمن اهل سنت شهرستان آق قلاست افزود: آمارها نشان از افزایش طلاق در منطقه و در شهرستان آق قلاست است و این موضوع ضرورت تعمیق باورهای دینی در جامعه و تدبیر علمای منطقه را می طلبد.


نماینده مردم گرگان و آق قلا ، مهمترین اقدامات در حال پیگیری خود را شامل موارد ذیل عنوان نمود:
منطقه آزاد اینچه برون که احتمالا در هفته ی آتی در صحن مجلس طرح شود ، منطقه گردشگری آشوراده که 10 درصد وسعت آن به میزان 30 هکتار قرار است تغییر کاربری انجام شود، طرح پتروشیمی گلستان که با گذشت چندین سال هنوز مشکلات زیادی دارد، بحث اکتشافات در نوار مرزی شمال استان که باید در عمق 4 هزار متری به دنبال سرنخ هایی بود  ، پرورش میگو در گمیشان که هر هکتار مرزعه میگو حدود 10 نفر را مشغول به کار می کند، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خلیج گرگان، هتل ورزش گرگان، ایجاد اشتغال و صنعت کشاورزی ، آب شیرین کن حاشیه دریای خزر که با توجه به مشکلات کمبود آب توسعه آن بسیار ارزشمند است، نوسازی هتل جهانگردی گرگان که می تواند به جذب گردشگر کمک بکند.


وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار در استان گفت: سرمایه گذار با آوردن سرمایه در استان  موجب رونق کارها و ایجاد شغل و رفع مشکل بیکاری جوانان می شود و از این روی در خصوص آوردن سرمایه گذار به استان رایزنی می کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر