c_300_250_16777215_10_images_70091.JPG

ترکمن سسی - امان قلیچ شادمهر : مهمترین راه تثبیت و تقویت اتحاد ملی ، فراهم نمودن امکان مشارکت منصفانه و عادلانه و ایفای نقش برای همه گروه های قومی اجتماعی است و قطعا رفتن در این مسیر موجب یاس و نامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، امان قلیچ شادمهر فعال اجتماعی ترکمن ، ظهر امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه در نشست صمیمی فرهیختگان و فعالان اجتماعی فرهنگی و قومی استان گلستان با حجت الاسلام علی یونسی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در گرگان اظهار کرد : دشمنان انقلاب همواره اتحاد ملی ایرانیان را نشانه رفته اند و با تلاش برای ایجاد شکاف قومی و القاء احساس تبعیض در بین اقوام و نارضایتی ، سعی در تضعیف این اتحاد دارند.
وی با اشاره به رنج آور بودن احساس تبعیض به ویژه برای قومیت ها تصریح کرد : برای تقویت اتحاد و انسجام ملی ضرورت ایجاد نگاه نو و دمیدن امید در قومیت ها با بهره گیری از ظرفیت های عظیم سرمایه های انسانی خدوم و وفادار نظام اهل سنت و فراهم کردن شرایط ایفای نقش بیشتر آنها در مسولیت ها و مدیریت ها از برنامه های دولت اعتدال باشد.
وی خاطر نشان کرد : در دانشگاه ادیان و مذاهب و یا در مرکز بزرگ اسلامی شما ل کشور به عنوان بزرگترین مرکز اهل سنت که متاسفانه فقط یک یا دو نفر اهل سنت در آن مرکز مشغول خدمت هستند ، در حالیکه در این مراکز اهل سنت می توانند پررنگتر ایفای نقش و مسئولیت نمایند.
شادمهر تصریح کرد : انتصاب یک مرد کرد و یک زن بلوچ در سفارتخانه ها نه تنها برای امیدواری و پویایی بیشتر جامعه اهل سنت بلکه برای دیسیپلین خارجی نظام هم تاثیر دارد.
این پژوهشگر ترکمن یادآور شد : اتحاد و انسجام ملی با حضور و نقش آفرینی همه اقوام ، ادیان و مذاهب معنا می یابد و محتوای آن را تضمین می کند.

c_300_250_16777215_10_images_70092.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر